Výpal do skla a keramiky

Technologicky velmi náročný způsob brandingu reklamních předmětů ze skla a keramiky. Využívá přímých barev, proto není vhodný pro plnobarevné motivy a loga. Předměty potištěné výpalem je možné mýt v automatické myčce nádobí, aniž by došlo k poškození tištěných motivů.

Výhody a nevýhody výpalu


  • Trvanlivý potisk skla a keramiky
  • Potisk celého obvodu hrnků a sklenic
  • Potisk odolá i myčce nádobí
  • Využívá tisku přímými barvami – není možné tisknout plnobarevné motivy
  • Vyšší pořizovací cena
  • Delší výrobní termín

Výroba


Tisková data se nejprve natisknou sítotiskem na speciální přenosový papír. Následně se arch papíru připevní k potiskovanému předmětu a nechá se zapéct ve speciální peci. Barva se z papíru přenese do glazury hrnku, kde se vysokou teplotou ustálí. Potisk je nyní hotový a je součástí glazury hrnku, takže lépe odolá mechanickému poškození.

Vlastnosti výpalu


Varianty Výpal standard (omezený výběr barev), výpal standard frosty (celý vzorník Pantone)
Materiál Keramika, sklo, porcelán
Rychlost Orientačně 8–10 pracovních dní *
Barevnost Až 6 přímých barev
Omezení Pouze pro vybrané materiály. Nelze plnobarevný tisk.

* Přesné výrobní termíny a finální ceny každé potiskové technologie získáte v on-line kalkulátorech. Minimální množství pro objednávku, seznam vhodných technologií a další užitečné informace pak najdete v detailech jednotlivých produktů.

Podklady pro výrobu


Tiskové podklady připravujte v křivkách (vektorech). Například soubory s příponou .ai (program Adobe Illustrator), .eps (Adobe Illustrator, Adobe InDesign a další), .cdr (Corel Draw). Výpal se řídí vzorníkem barev Pantone. Podle něj definujte barvy v motivu. Případně barvy převedeme z dodaných podkladů a zašleme ke schválení.

Podrobnější informace k přípravě podkladů najdete v DTP manuálu. Nebo přípravu podkladů přenechte našim zkušeným grafikům, kteří vám tisková data vytvoří od nuly.

Zašlete nám poptávku ještě dnes!

  • Nezávazná nabídka do 24 hodin
  • Stačí zadat základní informace
  • Konzultace detailů s obchodníkem