Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Reklamace

Vyřízení reklamace je rychlé, ke každému problému se stavíme čelem. Děláme vše pro to, aby k vám vždy dorazilo zboží přesně podle vašich představ, máme přísný systém výstupní kontroly kvality, ale ani nám se ale občas nějaká chyba nevyhne. Jak postupovat v případě, že zboží není kompletní, má vadu nebo neodpovídá vámi schválené objednávce?

 

Reklamace krok za krokem


1
Kontaktujte svého specialistu, který vyřizoval vaši objednávku. Ideálně do 3 pracovních dnů.
2
Pošlete mu popis vady doplněný o fotografie dotčených produktů.
3
Specialista vám následně navrhne další postup a ideální způsob řešení.
4
Vždy bereme ohled na vámi preferovanou možnost: náhrada novými produkty / vrácení peněz.
5
Má-li vadu pouze část objednávky, můžete reklamovat jen dotčené zboží.
6
Průběh reklamace můžete sledovat ve vašem zákaznickém profilu.

# Vyřízení reklamace

Reklamaci řešíme vždy co nejrychleji a k vaší spokojenosti, obvykle do 14 dnů, maximálně však do 30 dnů. Výjimku mohou tvořit objednávky zboží na míru, kdy reklamované zboží nahrazujeme novým. 

# Výstupní kontrola kvality

Máme nastavené přísné interní procesy. V případě, že při kontrole zjistíme pochybení, zahajujeme novou výrobu tak, abychom vám zboží dodali co nejdříve a v plné kvalitě.

# Poškozená krabice

Pokud vám dorazí zásilka s viditelně poškozeným obalem či páskou, kontaktujte svého specialistu, poradí vám, jak postupovat s reklamací u dopravce. 

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide