Ražba na diáře
Ražba je elegantním řešením pro branding nejen diářů, ale také tiskovin nebo drobných propagačních předmětů z kůže. Pomocí raznice a vysokého tlaku je logo nebo motiv vyražen do předmětu. Výsledek je vizuálně atraktivní a hmatově znatelný. Samotnou ražbu dělíme na dvě podskupiny – sleporažbu a folioražbu. Při použití sleporažby mají výsledné motivy barvu lehce tmavší než okolní materiál. Motivy folioražbou jsou vyplněny barevnou fólií – nejčastěji stříbrnou či zlatou. Tato technologie se využívá i pro textil, nejčastěji na ručníky, kdy se grafika vyrazí za vyšší tepoty přímo do vláken ručníku. Ražba je bezbarvá, způsobí však drobné ztmavnutí vyražené grafiky.
Varianty | Sleporažba a folioražba |
---|---|
Materiál | Kůže, PU kůže, papír, textil |
Rychlost | Orientačně 6-9 pracovních dní |
Barevnost | Sleporažba - bezbarvá, folioražba - s jednobarevnou folií (zlatá, stříbrná) |
Omezení | Maximální plocha ražby je 218 cm2; není vhodná pro detailní motivy |
Náš tým je tu pro vás
Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem.