Upřesnit filtrování
Kancelářské potřeby
Pomůcky pro každodenní práci v kanceláři jsou klíčové pro šetření času a energie vašich zaměstnanců.
Umožněte jim pracovat v co nejlepším prostředí a poskytněte jim kvalitní kancelářské potřeby, které zefektivní jejich práci.
Nabízíme široký sortiment produktů: kalkulačky, pravítka, ořezávátka, konferenční desky a další drobné kancelářské potřeby.
Všechny produkty můžete objednat bez potisku tak i s vaší vlastní grafikou - logem, sloganem nebo jakýmkoliv motivem.
Celkem 1 produkt
Celkem nalezen 1 produkt
Hocora organizér na stůl Přírodní, Šedá
Bambusový stolní organizér se stojánkem RPET na mobilní telefon a na pera.
54,13 - 75,19 Kč
65,50 - 90,98 Kč (s DPH)
Náš tým je tu pro vás
Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem.