POSLEDNÍ TERMÍNY S DODÁNÍM DO VÁNOC:

Stále můžete objednávat luxusní dárkové balíčky nebo předměty a textil bez potisku.

Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje

POSLEDNÍ TERMÍNY S DODÁNÍM DO VÁNOC:

Stále můžete objednávat luxusní dárkové balíčky nebo předměty a textil bez potisku.

Denní diář Vario Lyra, B6 - paris

Denní diář Vario Lyra, B6 - paris

Oblíbené originální designové diáře vynikají deskami, které jsou upraveny speciální laminací s hedvábným efektem, díky které jsou velmi příjemné na dotek. Doporučujeme tamponový tisk. Diář obsahuje osobní údaje, plánovač dovolené (měsíční přehled), plánovací kalendář, mezinárodní svátky, roční výhled, týdenní layout, adresář.
více
Vyberte barvu:
Dostupnost Počet Cena/ks
Vyprodáno
Dostupnost:
0 ks skladem
175,08 Kč
Přidejte si Vámi požadované technologie na tento produkt
Kupujete si zboží bez potisku, výšivky nebo jiné technologie
Cenový rozsah dle množství
87,54 - 175,08 Kč bez DPH
105,92 - 211,85 Kč s DPH
Množstevní sleva
až -50 %
Hromadná objednávka

Popis

Oblíbené originální designové diáře vynikají deskami, které jsou upraveny speciální laminací s hedvábným efektem, díky které jsou velmi příjemné na dotek. Doporučujeme tamponový tisk. Diář obsahuje osobní údaje, plánovač dovolené (měsíční přehled), plánovací kalendář, mezinárodní svátky, roční výhled, týdenní layout, adresář.

Vlastnosti

Typ kalendária denní
Jazyky kalendária Český
Rozsah 336 stran
Formát 120x165
FSC certifikace Ano
Nakladatel Helma

Možnosti potisku

Ekonomický potisk reklamních předmětů

Ekonomická technologie potisku reklamních předmětů je vhodná především pro tisk menších log a motivů (cca do 7 cm). Motivy mohou mít až 4 barvy, ale není možné tisknout plynulé barevné přechody. Potisk neodolá myčce nádobí, proto u předmětů, kde je tento předpoklad, doporučujeme odolnější technologie potisku (např. gravírování nebo odolný potisk).

Ražba

Ražba je bezbarvou technologií brandingu reklamních předmětů z kůže, umělé kůže, papíru či textilu. Ražba nabízí dvě varianty – sleporažbu a folioražbu. Při použití sleporažby mají výsledné motivy barvu lehce tmavší než okolní materiál. Motivy folioražbou jsou vyplněny barevnou fólií – nejčastěji stříbrnou či zlatou.

Volitelné tiskové pozice

Volná plocha diáře
Volná plocha diáře

Jak funguje chytrý košík

Jak připravit tiskové podklady

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide