Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje
Denní diář Old Karachi, A5 - modrá

Denní diář Old Karachi, A5 - modrá

Povrch diáře je zhotoven z univerzálního materiálu na bázi zušlechtěného papíru, který díky své jemné struktuře získává vzhled koženky. Doporučujeme ražbu přes fólii, případně potisk povrchu sítotiskem. Diář obsahuje osobní údaje, plánovač dovolené (měsíční přehled), plánovací kalendář, telefonní předvolby, státní svátky České a Slovenské republiky, mezinárodní svátky, roční výhled, denní layout, adresář, mapa Evropy a České a Slovenské republiky.
více
Vyberte barvu:
Dostupnost Počet Cena/ks
1 000 ks
Dostupnost:
1 000 ks skladem
186,83 Kč
Chci zboží s vlastní grafikou
(podklady nahrajete později)
Cenový rozsah dle množství
93,41 - 186,83 Kč bez DPH
113,03 - 226,06 Kč s DPH
Množstevní sleva
až -50 %
Předpokládaná doba doručení 3 - 5 pracovních dní.
Hromadná objednávka

Koupit vzorek

Popis

Povrch diáře je zhotoven z univerzálního materiálu na bázi zušlechtěného papíru, který díky své jemné struktuře získává vzhled koženky. Doporučujeme ražbu přes fólii, případně potisk povrchu sítotiskem. Diář obsahuje osobní údaje, plánovač dovolené (měsíční přehled), plánovací kalendář, telefonní předvolby, státní svátky České a Slovenské republiky, mezinárodní svátky, roční výhled, denní layout, adresář, mapa Evropy a České a Slovenské republiky.

Vlastnosti

Typ kalendária denní
Jazyky kalendária Český
Rozsah 352 stran
Formát 145x205
FSC certifikace Ano
Nakladatel Helma

Možnosti potisku

Ekonomický potisk reklamních předmětů

Ekonomická technologie potisku reklamních předmětů je vhodná především pro tisk menších log a motivů (cca do 7 cm). Motivy mohou mít až 4 barvy, ale není možné tisknout plynulé barevné přechody. Potisk neodolá myčce nádobí, proto u předmětů, kde je tento předpoklad, doporučujeme odolnější technologie potisku (např. gravírování nebo odolný potisk).

Ražba

Ražba je bezbarvou technologií brandingu reklamních předmětů z kůže, umělé kůže, papíru či textilu. Ražba nabízí dvě varianty – sleporažbu a folioražbu. Při použití sleporažby mají výsledné motivy barvu lehce tmavší než okolní materiál. Motivy folioražbou jsou vyplněny barevnou fólií – nejčastěji stříbrnou či zlatou.

Volitelné tiskové pozice

Volná plocha diáře
Volná plocha diáře

Jak funguje chytrý košík

Jak připravit tiskové podklady

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide