Marketingový ředitel/ředitelka
Jsme provozovatel největšího českého e-shopu s propagačními předměty inetprint.cz. Na trhu působíme více než 20 let a po strategickém rebrandu v roce 2024 jsme si dali jasný cíl: dělat svět propagačních produktů lepším nabídkou skutečně udržitelných řešení a chytrých online služeb.
Koncem roku 2023 jsme převzali pražského konkurenta Speed Press Plus a.s. a díky tomu držíme největší tržní podíl v oboru na tuzemském trhu s konsolidovaným obratem téměř 400 mil. Kč. Naši firemní kulturu definují hodnoty respektu, důvěry, pracovitosti, poctivosti, zájmu a jednoty.
Vaše mise:
- Navrhnout a prosadit moderní marketingovou strategii v souladu s firemní vizí a obchodními cíli.
- Spravovat a rozvíjet firemní brand v B2B segmentu; udělat z inetprint.cz synonymum spolehlivého partnera v oblasti udržitelné a chytré firemní propagace.
- Řídit kompletní marketingový mix (online i offline): výkonové kanály, content, social, PR, eventy.
- Optimalizovat marketingové rozpočty a investice na základě dat, reportingu a ROI.
- Vést, motivovat a rozvíjet interní marketingový tým a koordinovat externí agentury.
- Úzce spolupracovat s obchodním ředitelem a ostatními útvary na naplňování strategie a inovací.
Co od vás očekáváme?
- Hledáme parťáka, který s námi bude zdolávat společné cíle dlouhá léta, a proto nehledáme žoldáky na krátkou dobu spolupráce.
- Hledáme velmi silnou a vyzrálou osobnost zaměřenou na dosahování výsledků se správným morálním kompasem.
- Minimálně 5 let praxe v marketingu, z toho alespoň 2 roky ve vedení týmu v e-commerce nebo B2B.
- Prokazatelné úspěchy v budování značky, generování poptávky a zvyšování efektivity kampaní.
- Strategické myšlení, orientaci na výsledek a schopnost rozhodovat se na základě dat.
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, leadership a odolnost vůči stresu.
- Aktivní angličtinu (němčina výhodou) a řidičský průkaz sk. B.
Co vám nabízíme?
-
Smysluplné poslání a vize, která dává smysl a směr naší práci.
-
Místo u stolu, kde se rozhoduje a přímý vliv na směřování lídra trhu.
- Schopný a morálně silný tým hlavního vedení, o který se můžete opřít
- Motivující ohodnocení, roční manažerské bonusy a služební automobil.
- Flexibilní pracovní dobu, možnost home-office, 25 dní dovolené a 3 sick days.
- Příspěvek na wellness, zdraví a kulturu formou kafeterie.
- Možnosti osobního rozvoje včetně jeho spolufinancování, nikdo nezná všechno a rádi se vzděláváme.
- Přátelské prostředí bez korporátního balastu, moderní kanceláře s dobrou dopravní dostupností a možností parkování u kanceláří.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis. V případě jakýchkoli dotazů zavolejte naší HR Petře Staňkové na tel. číslo +420 724 304 170.
Rádi vás přivítáme v našem showroomu na adrese Hostivařská 92/6, Praha 10.
Dejte nám o sobě vědět
