Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Velmi dobré
Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje

Marketingový ředitel/ředitelka

Jsme provozovatel největšího českého e-shopu s propagačními předměty inetprint.cz. Na trhu působíme více než 20 let a po strategickém rebrandu v roce 2024 jsme si dali jasný cíl: dělat svět propagačních produktů lepším nabídkou skutečně udržitelných řešení a chytrých online služeb. 

Koncem roku 2023 jsme převzali pražského konkurenta Speed Press Plus a.s. a díky tomu držíme největší tržní podíl v oboru na tuzemském trhu s konsolidovaným obratem téměř 400 mil. Kč. Naši firemní kulturu definují hodnoty respektu, důvěry, pracovitosti, poctivosti, zájmu a jednoty.


Vaše mise:

  • Navrhnout a prosadit moderní marketingovou strategii v souladu s firemní vizí a obchodními cíli.
  • Spravovat a rozvíjet firemní brand v B2B segmentu; udělat z inetprint.cz synonymum spolehlivého partnera v oblasti udržitelné a chytré firemní propagace.
  • Řídit kompletní marketingový mix (online i offline): výkonové kanály, content, social, PR, eventy.
  • Optimalizovat marketingové rozpočty a investice na základě dat, reportingu a ROI.
  • Vést, motivovat a rozvíjet interní marketingový tým a koordinovat externí agentury.
  • Úzce spolupracovat s obchodním ředitelem a ostatními útvary na naplňování strategie a inovací.


Co od vás očekáváme?

  • Hledáme parťáka, který s námi bude zdolávat společné cíle dlouhá léta, a proto nehledáme žoldáky na krátkou dobu spolupráce.
  • Hledáme velmi silnou a vyzrálou osobnost zaměřenou na dosahování výsledků se správným morálním kompasem.
  • Minimálně 5 let praxe v marketingu, z toho alespoň 2 roky ve vedení týmu v e-commerce nebo B2B.
  • Prokazatelné úspěchy v budování značky, generování poptávky a zvyšování efektivity kampaní.
  • Strategické myšlení, orientaci na výsledek a schopnost rozhodovat se na základě dat.
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, leadership a odolnost vůči stresu.
  • Aktivní angličtinu (němčina výhodou) a řidičský průkaz sk. B.


Co vám nabízíme?

  • Smysluplné poslání a vize, která dává smysl a směr naší práci.

  • Místo u stolu, kde se rozhoduje a přímý vliv na směřování lídra trhu.

  • Schopný a morálně silný tým hlavního vedení, o který se můžete opřít
  • Motivující ohodnocení, roční manažerské bonusy a služební automobil.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home-office, 25 dní dovolené a 3 sick days.
  • Příspěvek na wellness, zdraví a kulturu formou kafeterie.
  • Možnosti osobního rozvoje včetně jeho spolufinancování, nikdo nezná všechno a rádi se vzděláváme.
  • Přátelské prostředí bez korporátního balastu, moderní kanceláře s dobrou dopravní dostupností a možností parkování u kanceláří.


Jak se přihlásit?

Pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis. V případě jakýchkoli dotazů zavolejte naší HR Petře Staňkové na tel. číslo +420 724 304 170.


Rádi vás přivítáme v našem showroomu na adrese Hostivařská 92/6, Praha 10.

Dejte nám o sobě vědět

Napište nám
Zaujala vás některá z nabízených pozic? Neváhejte se nám ozvat, budeme se na vás těšit při osobním nebo online setkání. 
* Pole označená hvězdičkou jsou povinná
Maximální velikost souboru je 10 MB.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a následného kontaktování na uvedeném telefonním čísle a prostřednictvím emailu.
teamwide