Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Velmi dobré
Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje

Administrátor/správce produktových dat

Do našeho týmu hledáme SPRÁVCE DAT o zboží a službách pro e-shop inetprint.cz

Jsme inetprint, našim zákazníkům dodáváme kvalitní propagační produkty, oblečení a firemní dárky. Máme unikátní on-line řešení pro jejich prodej a nejširší nabídku skutečně udržitelných propagačních produktů. Děláme svět propagačních produktů lepším.

Hledáte-li stabilní zaměstnání v dynamicky rostoucí společnosti a příjemné pracovní prostředí, pak jste na správném místě! Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k dalšímu rozvoji naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat.

 

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Správě dat o zboží a přidružených službách v interním systému e-shopu inetprint.cz.
  • Průběžné a pravidelné aktualizaci a kontrole dat.
  • Zavádění nového zboží a služeb od nových dodavatelů.
  • Řešení vazeb mezi zbožím a službami jako je např. potisk.
  • Práci s daty importovanými přes datové (XML) feedy nebo prostřednictvím Excelu.
  • Úpravě a optimalizaci vstupních dat pro maximální efektivitu a přesnost.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • MS Excel: Výborná schopnost práce s Excelem, včetně pokročilých funkcí
  • Nástroje pro správu dat: Zkušenosti s nástroji pro správu a analýzu produktových dat
  • Praxe: Minimálně 3letou zkušenost se správou dat, ideálně v e-commerce prostředí
  • Pečlivost a přesnost: Důslednost při práci s daty a odpovědnost za jejich správnost
  • Schopnost porozumět struktuře a vazbám mezi daty: Schopnost správně identifikovat a propojit doprovodné služby ke zboží

 

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • Znalost CMS systémů: Zkušenosti s interními systémy pro správu obsahu jsou výhodou.
  • Zkušenosti s ETL. Znalost ETL nástrojů a zkušenosti s transformací dat 

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní zaměstnání v dynamicky rostoucím e-shopu.
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
  • Zázemí zkušeného týmu se špičkovým know-how v našem oboru.
  • Možnost práce z domova.
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
  • Atraktivní platové ohodnocení dle zkušeností a výkonu.

 

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáte s naší HR Petrou. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams.


Zajímá vás víc? Pak čtěte dál!

  • Podporujeme osobní růst a vzdělávání.

  • Dbáme na work-life balance. 

  • Kromě pravidelné měsíční mzdy na vás čeká i motivační roční ohodnocení.
  • Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
  • Máme útulné kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
  • Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.

Kdy se k nám můžete přidat? Do našeho týmu Vás přivítáme ideálně hned. Konkrétní termín nástupu je na dohodě.

 

Těšíme se na Vás!

Dejte nám o sobě vědět

Napište nám
Zaujala vás některá z nabízených pozic? Neváhejte se nám ozvat, budeme se na vás těšit při osobním nebo online setkání. 
* Pole označená hvězdičkou jsou povinná
Maximální velikost souboru je 10 MB.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a následného kontaktování na uvedeném telefonním čísle a prostřednictvím emailu.
teamwide