Administrátor/správce produktových dat
Do našeho týmu hledáme SPRÁVCE DAT o zboží a službách pro e-shop inetprint.cz
Jsme inetprint, našim zákazníkům dodáváme kvalitní propagační produkty, oblečení a firemní dárky. Máme unikátní on-line řešení pro jejich prodej a nejširší nabídku skutečně udržitelných propagačních produktů. Děláme svět propagačních produktů lepším.
Hledáte-li stabilní zaměstnání v dynamicky rostoucí společnosti a příjemné pracovní prostředí, pak jste na správném místě! Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k dalšímu rozvoji naší společnosti, neváhejte nás kontaktovat.
Čemu se u nás budete věnovat?
- Správě dat o zboží a přidružených službách v interním systému e-shopu inetprint.cz.
- Průběžné a pravidelné aktualizaci a kontrole dat.
- Zavádění nového zboží a služeb od nových dodavatelů.
- Řešení vazeb mezi zbožím a službami jako je např. potisk.
- Práci s daty importovanými přes datové (XML) feedy nebo prostřednictvím Excelu.
- Úpravě a optimalizaci vstupních dat pro maximální efektivitu a přesnost.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- MS Excel: Výborná schopnost práce s Excelem, včetně pokročilých funkcí
- Nástroje pro správu dat: Zkušenosti s nástroji pro správu a analýzu produktových dat
- Praxe: Minimálně 3letou zkušenost se správou dat, ideálně v e-commerce prostředí
- Pečlivost a přesnost: Důslednost při práci s daty a odpovědnost za jejich správnost
- Schopnost porozumět struktuře a vazbám mezi daty: Schopnost správně identifikovat a propojit doprovodné služby ke zboží
Výhodou bude, pokud budete mít:
- Znalost CMS systémů: Zkušenosti s interními systémy pro správu obsahu jsou výhodou.
- Zkušenosti s ETL. Znalost ETL nástrojů a zkušenosti s transformací dat
Co vám můžeme nabídnout?
- Stabilní zaměstnání v dynamicky rostoucím e-shopu.
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
- Zázemí zkušeného týmu se špičkovým know-how v našem oboru.
- Možnost práce z domova.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
- Atraktivní platové ohodnocení dle zkušeností a výkonu.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáte s naší HR Petrou. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams.
Zajímá vás víc? Pak čtěte dál!
-
Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
-
Dbáme na work-life balance.
- Kromě pravidelné měsíční mzdy na vás čeká i motivační roční ohodnocení.
- Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
- Máme útulné kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
- Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.
Kdy se k nám můžete přidat? Do našeho týmu Vás přivítáme ideálně hned. Konkrétní termín nástupu je na dohodě.
Těšíme se na Vás!
Dejte nám o sobě vědět
