On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004

Návštěva veletrhu PSI 2016

Jako každý rok, tak i letos se v polovině ledna konal celosvětový veletrh reklamních a propagačních předmětů PSI v německém Düsseldorfu – a my jsme tam opět nechyběli. Přečtěte si krátké shrnutí našich dojmů a podívejte se, jak to na takové akci vypadá.
Veletrh PSI v Düsseldorfu
Veletrh PSI v Düsseldorfu
Veletrh PSI v Düsseldorfu

Všechny cesty vedou na PSI

Veletrh se konal v termínu od 13. do 15. ledna 2016, a to již od dopoledních hodin, což znamenalo celkem neoblíbené brzké vstávání, aby letadlo z Prahy neodletělo bez nás. Po příletu a všech nutných administrativních úkonech jsme se již mohli vrhnout do víru veletrhu. Jen pro představu – výstavní plocha zabírala čtyři výstavní haly a rozkládala se na cca 60 000 metrech čtverečních, což poskytlo dostatek místa pro téměř tisícovku vystavovatelů z 35 zemí světa a necelých 17 tisíc návštěvníků. Jen za čtvrteční den jsme po výstavních halách nachodili 14,5 km.

Trendy na rok 2016

Náhled Bývá zvykem, že veletrh PSI určuje trend v reklamních a propagačních předmětech na daný rok. Pokud se budeme chtít tímto „pravidlem“ řídit, můžeme říci, že rok 2016 se ponese převážně v duchu technických zlepšováků a vychytávek. Jedním slovem gadgety. Různorodé příslušenství k chytrým telefonům a tabletům, powerbanky, drobná elektronika. Rok 2016 bude rokem nástupu virtuální reality, což se také na veletrhu projevilo častějším zastoupením různých typů brýlí pro VR.

Co jsme pro vás ulovili

Načerpali jsme spoustu inspirace, a proto můžete níže nalézt několik chystaných novinek, kterými v průběhu roku obohatíme náš sortiment.

  • batohy, tašky, deštníky a lanyardy na míru – vlastní kombinace barev a výběr z několika modelů
  • široká kolekce vybavení na pláž – chladicí tašky, slunečníky, lehátka, atd.
  • zavedení textilní značky Slazenger
  • výroba čokolády ve vlastních tvarech a v balení na míru
  • rozšíření technologií brandingu – např. kombinace výšivky, ražby a laserového výpalu na fleecové bundy
  • produkty z mikrovlákna