Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Časté dotazy - FAQ

Úvodní fotka FAQ

Seznam témat

Nejčastější dotazy
Na co se nás naši zákazníci nejčastěji ptají? Právě to najdete v této sekci.
Kde se nachází vaše pobočka? Mohu si přijet produkty prohlédnout?

Máme rozsáhlý showroom v pražské Hostivaři. V showroomu si můžete prohlédnout propagační předměty či vyzkoušet reklamní textil. Nákup zboží z showroomu, bohužel, není možný. Nezapomeňte si svou návštěvu rezervovat, ať se vám mohou naši obchodníci plně věnovat.

Jak dlouho trvá potisknout určitý objem věcí?

Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby. Konkrétní termíny zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka.

Mohu si objednat vzorky? 

Ano, vzorky můžete snadno objednat on-line. U detailu produktu najdete možnost "Koupit vzorek". Od každé barevné varianty i každé velikosti můžete objednat až 5 kusů produktu bez potisku.

Nevím, jaké jsou možnosti potisku. Pomůžete mi vybrat?

Ano, s hlavními technologiemi, které používáme, se můžete seznámit na stránce “Technologie potisku”. Náš chytrý košík vám sám vybere nejvhodnější technologii potisku pro daný produkt podle vašich základních preferencí. Chcete-li zvolit jinou technologii, je třeba kontaktovat obchodníka, který s vámi probere možnosti a případné překážky.

Kde mohu u poptávky nebo objednávky nahrát logo? 

Máte hned několik možností, jak můžete grafické podklady k objednávce přiložit. První možností je přímo v košíku při zadání objednávky. Druhou možností je nahrání podkladů do detailu objednávky (a to i po jejím odeslání) ve vašem zákaznickém profilu. V případě, že objednáte zboží s potiskem, ale grafické podklady nenahrajete ani jednou z výše uvedených cest, bude vás kontaktovat obchodník.

Je možné platit kartou? 

Ano, platbu kartou můžete zvolit při dokončení objednávky. Ihned po jejím potvrzení budete přesměrování na platební bránu, kde platbu jednoduše provedete.

Jak si zažádat o platbu na fakturu se splatností? 

Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně umožňujeme platbu na fakturu se splatností.

Chci 50 triček a na ty (například) 5 různých motivů, kolik to bude stát? Splním minimální náklad? Budu platit něco za změny motivů?

Do košíku můžete vkládat textil napříč velikostmi, barvami, modely, a dokonce i značkami. Košík ihned po jakékoliv změně ukáže výslednou cenu brandingu pro různorodý mix textilu.

V jakém formátu vám mám poslat logo nebo podklady? Jak poznám že jsou v křivkách?

Všechny tyto informace se dozvíte na stránce „Příprava grafických podkladů“. Najdete tam také návod, jak správně grafické podklady připravit.

Výběr zboží
Zajímá vás, jak zjistíte skladové zásoby nebo velikost textilu, zda je možné kombinovat střihy a velikosti nebo jak získat množstevní slevu? To vše se dozvíte níže.
Jaký druh potisku si mohu k vybranému předmětu zvolit?

Chytrý košík vás intuitivně provede celým nákupem, nemusíte mít obavy. V detailu produktu najdete vždy konkrétní možnosti pro daný produkt. Chytrý košík vybírá na základě počtu kusů a nastavených parametrů potisku vždy tu nejvýhodnější technologii podle vašich preferencí. Nemusíte se tak zatěžovat detailním výběrem (např u textilu stačí košíku předat informaci, zda máte zájem o potisk nebo o výšivku). Pokud však máte zájem o konkrétní technologii (např. sítotisk, sublimace...), můžete kontaktovat naše specialisty, kteří vám pomohou. 

Je možné u textilu kombinovat střihy, barvy a velikosti?

Ano, do košíku můžete přidat různé zboží napříč velikostmi, barvami, modely i značkami reklamního textilu i propagačních předmětů. Z obsahu košíku vám bude následně vypočítána množstevní sleva na zboží i potisk.

Jak zvolím správnou velikost textilu?

Na stránce každého produktu najdete záložku „Přesné rozměry“ a v ní přehlednou tabulku s údaji o velikosti daného textilu. Chystáte-li větší objednávku a máte obavu z toho, aby reklamní textil opravdu dobře seděl, neváhejte si objednat vzorek v dané barvě a velikosti. 

Jak zjistím aktuální skladové zásoby?

Aktuální skladovou dostupnost najdete v detailu každého produktu. Údaje aktualizujeme každou hodinu. Po zadání konkrétního počtu kusů zjistíte i předpokládaný termín dodání produktů bez potisku. Zajímá-li vás termín dodání produktů s potiskem, stačí zadat v košíku všechny parametry potisku a termín dodání se vám zobrazí. 

Na čem závisí konečná cena produktu?

Výslednou cenu vaší objednávky ovlivňuje objednané množství propagačních předmětů a zvolená technologie potisku. Čím více předmětů objednáte, tím nižší je cena za kus. Čím složitější a barevnější motiv vyberete, tím je kusová cena vyšší. Náš chytrý košík vám vypočítá nejvýhodnější možnou cenu - započítává společné přípravy pro tisk a vybírá nejvýhodnější potiskovou technologii dle vašich preferencí (např. potisk / ekonomický potisk / laserové gravírování).

Mohu získat množstevní slevu?

Množstevní slevu na zboží i na potisk poskytujeme automaticky. Výsledné ceny se zahrnutými množstevními slevami zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce, kterou vám pošle obchodník.

Cenová nabídka
Vše o cenové nabídce - jak zjistíte finální cenu a co je v ní vše obsaženo, jak postupovat při individuální cenové nabídce od obchodníka.
Jak zjistím finální cenu produktů i s potiskem?

Finální cenu produktů s potiskem zjistíte snadno přímo v chytrém košíku. Stačí do košíku přidat produkty, o které máte zájem, zvolit parametry potisku (velikost loga a jeho umístění) a svou preferenci (např.: potisk / ekonomický potisk) a košík vám sám vybere nejvýhodnější technologii potisku. 

Je cena opravdu finální?

Ano, nemusíte mít obavu. Uvádíme vždy finální cenu, a to včetně dopravy i případných grafických prací na zakázce. 

Mohu si obsah košíku uložit na později?

Ano. Obsah košíku si můžete uložit do vašeho zákaznického profilu. Vznikne tak cenová nabídka, kterou můžete například konzultovat s kolegy ve firmě nebo si ji nechat schválit nadřízeným. Pokud budete mít k cenové nabídce jakékoliv dotazy, stačí kontaktovat naše specialisty, říci jim číslo cenové nabídky a oni vám se vším pomohou. 

Obdržel jsem individuální cenovou nabídku od obchodníka, jak mám postupovat dál?

Cenovou nabídku od obchodníka najdete ve svém zákaznickém profilu nebo e-mailu. Pokud se jedná o finální, bezvariantní nabídku, kterou akceptujete, můžete ji rovnou objednat on-line. V případě, že jste dostal nabídku s několika variantami vybraného produktu, musíte nejdříve svému obchodníkovi sdělit, o které z nabízených produktů budete mít zájem. Ten vám následně připraví finální cenovou nabídku, kterou snadno on-line schválíte a produkty tak objednáte. 

Potiskové technologie
Vše o potisku - jaké technologie využíváme, jak má vypadat správné logo pro tisk a co dělat, když jej nemáte? To vše a mnohem více se dozvíte zde.
Mohu se seznámit s detaily jednotlivých technologií potisku?

Ano, s hlavními technologiemi, které používáme, se můžete seznámit na stránce Technologie potisku. Náš chytrý košík vám sám vybere nejvhodnější technologii potisku pro daný produkt podle vašich základních preferencí. Chcete-li zvolit jinou technologii, je třeba kontaktovat našeho specialistu, který s vámi probere možnosti a případné překážky. 

Kam všude lze na předměty umístit potisk?

Počet a velikost potiskových míst záleží jak na samotném předmětu, tak na vybrané technologii potisku. Konkrétní tiskové pozice u daného produktu najdete v záložce “Volitelné tiskové pozice”. 

Co všechno si mohu nechat na předměty vytisknout?

Co si jen budete přát. Umíme vše od prostého textu přes barevné logo až po plnobarevné fotografie. Samozřejmě vše v rámci možností daného produktu. 

Nemám vlastní logo, jak mám postupovat?

Nevadí, i s tím si umíme poradit. Naši grafici pro vás rádi připraví návrh loga včetně logomanuálu, v případě zájmu i kompletní CI. Zároveň si poradí i s přípravou vašeho loga pro tisk (v případě, že jej nemáte v požadované kvalitě pro tisk). Obraťte se na naše specialisty, pomohou vám.

Mám vlastní logo, ale nemám ho v křivkách (vektorech), jak mám postupovat?

Grafické podklady pro tisk vám rádi upravíme. Stačí v košíku zaškrtnou možnost, že nemáte k dispozici vhodné grafické podklady. Nezapomeňte přiložit všechny grafické podklady, které máte k dispozici, aby z nich naši grafici mohli připravit vhodné podklady.

Jakým způsobem mohu dodat grafické podklady pro potisk ke své objednávce?

Máte hned několik možností, jak můžete grafické podklady k objednávce přiložit. První možností je přímo v košíku při zadání objednávky. Druhou možností je nahrání podkladů do detailu objednávky (a to i po jejím odeslání) ve vašem zákaznickém profilu. V případě, že objednáte zboží s potiskem, ale grafické podklady nenahrajete ani jednou z výše uvedených cest, bude vás kontaktovat náš specialista. 

Zkontrolujete mi dodané grafické podklady, aby byl výsledný potisk kvalitní?

Ano. Všechny dodané podklady nejdříve zkontrolujeme, poté připravíme náhledy a zašleme vám je ke schválení. Uvidíte tak umístění loga podle vašich požadavků na daném produktu. V případě, že je vše podle vašich představ, vytvoří naši grafici tisková data, která následně použijeme při výrobě.

Mohu si nechat potisknout vlastní předměty?

Ne, bohužel, toto není možné. Tiskneme pouze na produkty z naší nabídky.

Jak zjistím, kolik barev má moje logo?

Počet barev v motivu určíte pouhým pohledem. Základní je, zda vidíte jednotlivé barevné plochy (tisk přímými barvami) či je motiv tvořen takzvanými barevnými přechody, tedy škálou barev, mezi kterými není možné najít jasnou hranici – typicky fotografie. Pozor, i bílá barva může být samostatnou barvou, a to v případě, že tvoří například pozadí motivu, který však nebudete tisknut na bílý podklad.

Co jsou Pantone barvy?

Vzorník barev Pantone je katalog standardizovaných barev, který slouží k jasnému určení odstínu dané barvy. Využijete jej v případě tisku přímými barvami. Existuje více druhů vzorníku Pantone. Dělí se například podle povrchu, na který se barvy aplikují apod.

Proč se liší výsledná barevnost na dodaných předmětech, přestože byla použita Pantone barva?

Výslednou barevnost tištěného motivu do značné míry ovlivňuje také materiál předmětu a zvolená technologie brandingu. Barevné odchylce lze částečně předejít podtiskem motivu bílou barvou. Ta se však počítá jako další barva motivu a zvyšuje tudíž celkovou cenu objednávky. Chcete-li mít maximální jistotu, doporučujeme využít placeného předvýrobního vzorku, díky kterému získáte jasnou představu o výsledné barevnosti motivu na daném produktu. V případě realizace objednávky vám náklady za vzorek odečteme z ceny objednávky.

Vytisknou se i růžové čáry z náhledu v korektuře?

Nikoli. Přerušované linky v maketách a korekturách slouží pouze pro vymezení potiskových ploch daného produktu.

Nákup v e-shopu
Jak si můžete objednat pouze 1 kus vybraného předmětu nebo textilu či zda mohu nakoupit bez IČO? To vše se dozvíte zde.
Proč košík obsahuje manipulační poplatek za podlimitní nákup?

Nezabýváme se kusovou výrobou a náklady spojené s výrobou podlimitně malého množství jsou proto příliš vysoké. Proto se u velmi malého množství kusů automaticky přidává do košíku tzv. podlimitní poplatek.

Proč si nemohu koupit pouze 1 kus vybraného produktu?

Jeden kus zboží bez potisku si objednat můžete, ale objednávku bude nutné doplnit o příplatek za podlimitní nákup. Pokud máte zájem pouze o vzorek zboží, abyste si mohli vybraný produkt důkladně prohlédnout, je možné si jej objednat. U každého produktu najdete na stránce tlačítko “Koupit vzorek”.

Mohu si objednat 1 kus produktu s potiskem?

Jeden kus lze přidávat do kombinovaných objednávek, které již obsahují jiné propagační předměty nebo textil s potiskem. Například můžete sestavit objednávku triček, kde od každé barvy a velikosti bude vždy jen jeden nebo velmi málo kusů. Objednat samostatně jeden kus zboží s potiskem není možné, u produktů bez potisku můžete objednat vzorek nebo produkt s manipulačním poplatkem (viz. výše). U velkých objednávek na zakázku je vzorek produktu s potiskem součástí, na detailech se domluvíte se svým obchodníkem.

Jak zjistím cenu jednoho potisku pro více druhů textilu?

Do košíku můžete vkládat textil napříč velikostmi, barvami, modely, a dokonce i značkami. Košík ihned po jakékoliv změně ukáže výslednou cenu brandingu pro různorodý mix textilu.

Mohu nakoupit jako soukromá osoba, tedy bez IČO?

Ano. 

Objednávky a faktury
Jak a kde zjistíte kompletní informace o vaší objednávce, kde najdete fakturu k objednávce a mnoho dalšího...
Kde si mohu ověřit aktuální stav objednávky?

Aktuální stav objednávky a mnoho dalšího zjistíte jednoduše on-line ve svém zákaznickém profilu. O průběhu vaší objednávky vás budeme pravidelně informovat. 

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

Kontaktujte svého obchodníka, prověří aktuální stav objednávky. V případě, že nebude objednávka ještě ve výrobě, je změna možná.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze stornovat. V případě, že již začala samotná výroba objednávky, budou vám účtovány storno poplatky. 

Kde najdu fakturu ke své objednávce?

Daňový doklad najdete v elektronické podobě ve svém zákaznickém profilu. V den expedice vám také dorazí ve formátu PDF do vašeho e-mailu. 

Jak zjistím termín dodání své objednávky?

Termín dodání najdete v detailu objednávky po přihlášení do zákaznického profilu nebo se obraťte na obchodníka, který zpracovává vaši objednávku.

Kolik dní trvá výroba?

Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby. Konkrétní termíny zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka. 

Kdy začnete produkty s potiskem vyrábět?

Aby mohla výroba produktů s potiskem začít, je nutné nejdříve schválit grafický návrh (umístění loga / motivu na předmětu). Zároveň je nutné uhradit zálohu nebo celou částku za objednávku (výjimka nastává u klientů s povolenou platbou na fakturu, v tomto případě stačí pouze odsouhlasení grafických návrhů).

Doprava a platba
Jaké jsou platební metody a jaké přepravní služby využíváme? Je možná objednávka i do zahraničí nebo na více adres? To vše se dočtete níže.
Kde najdu platební údaje pro uhrazení objednávky?

Údaje pro provedení platby, včetně čísla účtu a variabilní symbolu, vám e-mailem pošleme po potvrzení objednávky. Zároveň veškeré potřebné informace najdete ve svém zákaznickém účtu.

Jakou přepravní službu využíváte?

Dopravu zboží v balících zajišťuje společnost DPD. Zboží na paletách pak společnost PPL. Po Praze k přepravě využíváme také kurýrní službu.

Je možný osobní odběr?

Ano. Svou objednávku si můžete zdarma osobně vyzvednout v sídle firmy na adrese Hostivařská 92/6, Praha 10, a to v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Počkejte na SMS a e-mail s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí. 

Dodáváte i do zahraničí?

Ano. Konkrétní detaily možnosti dodání do zahraničí zjistíte u našich obchodníků.

Mohu zaplatit objednávku v cizí měně?

Ano. Ceny zboží si na webu můžete přepnout do USD nebo EUR a zakázku v těchto měnách objednat i uhradit. Zákazníci ze Slovenska mohou provádět platbu na náš účet u Tatra Banky.

Mohu zaplatit objednávku on-line kartou?

Ano, platbu kartou můžete zvolit při dokončení objednávky. Ihned po jejím potvrzení budete přesměrování na platební bránu, kde platbu jednoduše provedete.

Proč vyžadujete platbu předem?

Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně umožňujeme platbu na fakturu se splatností.

Zákaznický účet
Vše o zákaznickém účtu, jeho zřízení i zapomentuém heslu. Pokud si s čímkoliv nevíte rady, neváhejte se obrátit na naše obchodníky, pomohou vám.
K čemu slouží zákaznický účet?

V zákaznickém účtu můžete sledovat své stávající i minulé objednávky, poptávky, cenové nabídky i případné reklamace. Zákaznický účet zároveň umožňuje stahovat daňové doklady, nahrávat podklady pro výrobu, spravovat kontaktní či dodací adresy. Zároveň umožňuje registrovat několik poboček a přiřadit jim odlišné kontaktní osoby i adresy pro doručení.

Jsem nový zákazník, musím se nejdříve registrovat?

Ne, nemusíte. Registrace a založení zákaznického účtu proběhne automaticky při zadání vaší první poptávky nebo objednávky.

Je možné vytvořit víc zákaznických účtů pro jedno IČO?

Není. Na jedno IČO připadá jeden zákaznický profil. Pokud si nevíte rady, neváhejte kontaktovat naše obchodníky, pomohou vám.

Co mám dělat, když se nemohu přihlásit, protože naše IČO už je registrováno?

Kontaktujte majitele účtu. Pokud nevíte, kdo je majitelem účtu, kontaktujte naše obchodníky, pomohou vám.

Jak získám zapomenuté heslo?

Klikněte na odkaz Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce. V případě, že je registrace provedena na e-mail, ke kterému nemáte přístup, kontaktujte svého obchodníka či naši infolinku 222 367 900.

Showroomy a vzorky
Jak si zarezervovat návštěvu v showroomu a jak si co nejsnáze objednat vzorky nabízených předmětů? To vše se dozvíte zde.
Je showroom zároveň i kamenný obchod, kde si mohu koupit zboží?

V showroomu si můžete prohlédnout propagační předměty či vyzkoušet reklamní textil. Nákup zboží z showroomu, bohužel, není možný.

Proč je nutné domluvit si osobní schůzku v showroomu předem?

Osobní schůzku je nutné rezervovat - obchodník se vám bude moci maximálně věnovat a bude mít nachystané vzorky, o které projevíte předem zájem.

Je možné si prohlédnout nebo zapůjčit vzorky?

Ano. Produkty si můžete po předchozí domluvě s obchodníkem prohlédnout v našem showroomu. Vzorky vám na smluvenou dobu také rádi zapůjčíme.

Proč je nutné vzorky objednat a zaplatit?

I když náš showroom obsahuje stovky produktů, jedná se stále jen o zlomek nabízeného sortimentu. Proto je nutné vzorky předem objednat. Poplatek za vzorky vám v případě realizace z objednávky odečteme.

Je možné nechat si vyrobit vzorky předmětů s vlastním logem?

Ano, rádi vám vyrobíme vzorky produktu s vaším logem. Vzorování je zpoplatněno.

Reklamace
Ačkoliv děláme vše pro to, aby k vám zboží dorazilo vždy v pořádku, ani nám se občas nějaká chyba nevyhne. Vše, co byste měli vědět v případě reklamace, najdete níže.
Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Od smlouvy bez udání důvodu můžete odstoupit pouze v případě, že objednáváte zboží bez potisku. Pak se na objednávku vztahují příslušné paragrafy platného občanského zákoníku, kdy můžete odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě. Zboží na míru (např. s potiskem) není možné vrátit bez udání důvodu. 

Co mám udělat, pokud má zakoupené zboží vadu?

V případě, že má zakoupené zboží vadu, kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval (ideálně do 3 pracovních dní). Následně mu zašlete popis vady a fotografie dotčených produktů. Obchodník vám pak navrhne další postup a ideální způsob řešení. Více informací najdete v obchodních podmínkách.

Na koho se mohu s reklamací obrátit?

V případě, že u dodaného zboží shledáte nějakou vadu, kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval.

Jak mám při reklamaci postupovat?

Kontaktujte e-mailem svého obchodníka a popište mu vadu, kterou zboží má. Obchodník s vámi následně probere možnosti i další postup. Má-li vadu pouze část objednávky, můžete reklamovat jen dotčené zboží.

Co všechno musím při reklamaci dodat?

Nejprve kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval. Následně mu bude třeba poslat fotografie dotčených produktů s popisem vady. V některých případech je nutné poslat vadné zboží k posouzení do naší pražské pobočky. Na celém postupu včetně návrhu nejlepšího vyřešení reklamace, se s vámi domluví obchodník.

Mohu uplatnit reklamaci jen na část objednávky?

Ano. Má-li část objednávky nějakou vadu, můžete reklamovat jen dotčené zboží. Nemusíte tedy reklamovat celou objednávku a posílat k posouzení všechno zboží z ní.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamaci se snažíme vyřešit vždy co nejrychleji a k vaší spokojenosti. Bereme ohled na vámi preferovanou možnost vyřízení.

Jak a kam mám zaslat reklamované zboží?

Reklamované zboží pošlete nebo dopravte na naši pražskou provozovnu. Kompletní adresu najdete na stránce s kontakty.

Ostatní
Chcete se stát součástí inetprintu? Podívejte se, jaké volné pozice máme aktuálně otevřeny.
Rád bych se stal součástí inetprint. Na koho se mohu obrátit?

Na stránce kariéra najdete aktuálně otevřené pracovní pozice. Rádi se s vámi osobně setkáme.

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide