Samolepka

Potisk na reklamní předměty, u kterých není možné použít jinou technologii brandingu, můžete nahradit samolepkou. Spolehnout se na ni můžete také ve chvílích, kdy potřebujete potisknout menší množství předmětů v krátkém čase. Materiál, ze kterého je samolepka vyrobena, rozhoduje o tom, zda bude vhodná pro venkovní či vnitřní nalepení. Použitý typ lepidla zase určí, na které materiály a povrchy bude možné samolepku lepit.

Výhody a nevýhody samolepky


  • Rychlejší a levnější alternativa k ostatním technologiím brandingu
  • Množství materiálů, na které lze samolepku nalepit
  • Vlastní tvary samolepky na vaše přání
  • Nižší životnost než jiné brandingové technologie
  • Méně reprezentativní forma brandingu
  • Časově náročná aplikace (nad 500 ks)

Výroba


V závislosti na barevnosti, materiálu, zamýšleném použití a dalších faktorech se liší zvolená technologie při výrobě samolepky. Použít se může jak sítotisk přímými barvami,
tak digitální plnobarevný potisk. Vyšší atraktivitu a ochranu před mechanickým poškozením zajistí laminace samolepky. Ta může být matná či lesklá.

Vlastnosti samolepky


Varianty Digitálně potištěná samolepka, sítotiskem potištěná samolepka, logoprint
Materiál Papír, vinyl
Rychlost Orientačně 2–5 pracovních dní *
Barevnost Přímé barvy i plnobarevný tisk
Omezení Nelze aplikovat na všechny materiály. Kratší životnost.

* Přesné výrobní termíny a finální ceny každé potiskové technologie získáte v on-line kalkulátorech. Minimální množství pro objednávku, seznam vhodných technologií a další užitečné informace pak najdete v detailech jednotlivých produktů.

Podklady pro výrobu


Tiskové podklady pro tisk přímými barvami připravujte v křivkách (vektorech). Například soubory s příponou .ai (program Adobe Illustrator), .eps (Adobe Illustrator, Adobe InDesign a další), .cdr (Corel Draw). Tisk přímými barvami se řídí vzorníkem barev Pantone. Podle něj definujte barvy v motivu. Případně barvy převedeme z dodaných podkladů a zašleme ke schválení. Pro digitální tisk připravte podklady s rozlišením minimálně 300 DPI při poměru velikostí 1:1 (velikost dodaných dat a reálná velikost tištěného motivu).

Podrobnější informace k přípravě podkladů najdete v DTP manuálu. Nebo přípravu podkladů přenechte našim zkušeným grafikům, kteří vám tisková data vytvoří od nuly.

Zašlete nám poptávku ještě dnes!

  • Nezávazná nabídka do 24 hodin
  • Stačí zadat základní informace
  • Konzultace detailů s obchodníkem