Pískování

Technologie vhodná k brandingu reklamních předmětů z keramiky, skla a kovu. Jde o bezbarvou technologii, která motivy na předmětech vytváří tryskáním jemného písku přes šablonu s požadovaným motivem. Hodí se k brandingu hrnků, sklenic či kovových lahví.

Výhody a nevýhody pískování


  • Dlouhá trvanlivost brandingu
  • Jemné a decentní motivy
  • Není možné zvolit barvu motivu
  • Lze pouze na menší plochy (do 40 cm2)

Výroba


Na místo, kde má být branding, se přiloží šablona s otvory ve tvaru motivu. Zbytek reklamního předmětu se zakryje ochrannou páskou. Pískovací pistolí se pak na předmět různou silou tryská písek. Hrubost písku – velikost jednotlivých zrn – má vliv na výslednou podobu motivu.

Vlastnosti pískování


Varianty Pískování
Materiál Sklo, kov, keramika
Rychlost Orientačně 11–14 pracovních dní *
Barevnost Bezbarvá technologie - barva předmětu ovlivňuje výslednou barvu motivu
Omezení Pouze na vybrané materiály. Bez možnosti určit barevnost motivu.

* Přesné výrobní termíny a finální ceny každé potiskové technologie získáte v on-line kalkulátorech. Minimální množství pro objednávku, seznam vhodných technologií a další užitečné informace pak najdete v detailech jednotlivých produktů.

Podklady pro výrobu


Tiskové podklady připravujte v křivkách (vektorech). Například soubory s příponou .ai (program Adobe Illustrator), .eps (Adobe Illustrator, Adobe InDesign a další), .cdr (Corel Draw).

Podrobnější informace k přípravě podkladů najdete v DTP manuálu. Nebo přípravu podkladů přenechte našim zkušeným grafikům, kteří vám tisková data vytvoří od nuly.

Zašlete nám poptávku ještě dnes!

  • Nezávazná nabídka do 24 hodin
  • Stačí zadat základní informace
  • Konzultace detailů s obchodníkem