Znáte sílu reklamních předmětů?
Reklamní předměty s potiskem jsou silným propagačním kanálem s virálním potenciálem.
Již dávno se však nejedná jen o psací potřeby nebo hrnečky s firemním logem.
Firmy i jejich zákazníci vyhledávají stále originálnější reklamní předměty.
Sejde z očí, sejde z mysli
Všichni jsme pod neustálou palbou reklamních spotů z rádií a televizí, z inzerátů v novinách a časopisech, billboardů a plakátů u cest. Snadno se tak stane, že vaši reklamu potenciální zákazníci přehlédnou. Můžete vynaložit značné finanční prostředky a pokusit se ostatní reklamy překřičet. A nebo na to půjdete mazaně a za zlomek nákladů dostanete svou reklamu tam, kde lidem nevadí.

Praktický dárek si ponechá 92 % lidí
Reklamní předměty jsou mezi lidmi velmi tolerovaným způsobem reklamy. Krom toho se také jedná o relativně levnou propagační cestu, vezmeme-li v úvahu jejich pořizovací cenu a to, jak dlouho reklamní předměty svým vlastníkům slouží. „Z naší zkušenosti vychází, že lidé nejvíce oceňují reklamní předměty, pro které mají praktické využití. Takové předměty si pak ponechávají delší čas, někdy i několik let.“ říká Jitka Fulemová, vedoucí péče o zákazníky ze společnosti iNETPrint.cz.
Zapište se do paměti lidí, vzpomene si na vás 94 % z nich
Pomocí reklamních předmětů snadno a levně rozšíříte povědomí o vaší značce a podpoříte loajalitu stávajících zákazníků. Prostou rozdávací akcí zasáhnete značné množství lidí. Jistě, ne všichni se okamžitě stanou vašimi zákazníky, ale zcela určitě si vás zapamatují. Z průzkumů totiž vyplývá, že až neuvěřitelných 94 % obdarovaných si vybaví reklamní předmět i po dvou letech.
Reklamní perpetuum mobile
Další z výhod reklamních předmětů je jejich virální potenciál. Organické šíření mezi lidmi vám přinese zvýšení povědomí o vaší značce i přísun nových klientů. Ti pak budou dále chodit po světě s vaším logem na předmětu a dělat vám reklamu, která přivede zase další a další zákazníky. A tak pořád dokola.
Vykročme společnou cestou
u šálku dobré kávy.
Velmi rád vás poznám."
