Expres dodání: dárkové balíčky s jídlem
On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
18 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004
Hledáme vedoucí nákupu

Staňte se součástí ryze české firmy s jasnou vizí a velkými ambicemi. Bezmála 20 let jsme jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a naše cesta rozhodně nekončí. Měníme svět firemní propagace k lepšímu, buďte u toho i vy!

Head of Purchasing / Vedoucí nákupu

Pozice vedoucího nákupu je klíčová pro budování i udržování české i zahraniční dodavatelské sítě, díky které můžeme našim zákazníkům spolehlivě dodávat kvalitní zboží. Našim zákazníkům dodáváme nejen tradiční reklamní předměty z celého světa, ale stále více klademe důraz na lokální a skutečně udržitelné produkty. A to vše díky kvalitnímu a početnému nákupnímu týmu, kterému v tuto chvíli hledáme „hlavu“.

  • Máte zkušenosti s domácím i zahraničním nákupem?
  • Baví Vás práce s lidmi, jejich motivování a zvyšování jejich odbornosti?
  • Jste člověk, který dotahuje věci do konce a nenechá se jen tak něčím odradit?

Pokud ano, moc rádi se s Vámi setkáme na osobní schůzce, na které můžeme společně probrat naše i Vaše představy. Než nám pošlete životopis, přečtěte si více informací.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení týmu strategických a operativních nákupčích.
  • Správa a optimalizace stávající dodavatelské sítě, údržba interní databáze dodavatelů.
  • Hledání nových dlouhodobých dodavatelů a vyjednávání podmínek spolupráce.
  • Dohled a hodnocení spolehlivosti dodavatelů a řešení případných problémů.
  • Řešení nestandardních poptávek – hledání dodavatelů, příprava nabídek.
  • Komunikace s dodavateli o chystaných akcích, koordinace s marketingovým oddělením.
  • Sledování novinek a trendů v zahraničí a výběr novinek k zavedení.
  • Plánování rozpočtu a realizace návštěv hlavních veletrhů reklamního zboží.
  • Realizace cenových průzkumů a sledování konkurence.

Jaké schopnosti a zkušenosti požadujeme?

Na starost budete mít tým cca 10 nákupčích. Člověk na této pozici musí mít zkušenost s vedením lidí, tzn. musí být schopen získat jejich důvěru, umět je motivovat a napomáhat jejich profesnímu růstu.

Kromě toho jsou nezbytné:

  • Velmi dobré vyjednávací a komunikační dovednosti.
  • Praktické zkušenosti nejen s domácím, ale i mezinárodním obchodem, zvláště s importem zboží z Asie, a ideálně i s kompletní realizací od zadání do výroby, přes sledování a kontrolu, po expedici a dokončení importu v rámci EU/ČR.
  • Znalost platebních nástrojů + orientace v kurzové problematice (ČNB, banky, finanční služby).
  • Dobrá znalost angličtiny na komunikační i písemné úrovni – schopnost vést obchodní jednání (výhodou je znalost dalších cizích jazyků).
  • Znalost MS Office, především MS Excel (na úrovni složitějších vzorců a práce s velkými tabulkami).
  • Zkušenost s přípravou a realizací cenových průzkumů na trhu, jejich vyhodnocením a zpracováním.
  • Vaší výhodou bude orientace v oblasti reklamního zboží a brandingu, popř. orientace ve výrobních a technologických postupech.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se s Vámi spojí HR manažerka Jitka s doplňujícími dotazy, abychom měli oba jasno, že opravdu hledáte to, co my nabízíme. Pokud ano, domluvíme se na prvním kole pohovoru. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.

Co můžete očekávat od nás?

Pracujeme v příjemném neformálním prostředí v blízkosti krásného lesoparku u Hostivařské přehrady.

  • Nemáme open-space a místnosti jsou klimatizované
  • K dispozici budete mít služební telefon, notebook a auto
  • Podporujeme osobní rozvoj, vzdělávání a jazyky
  • 5 týdnů dovolené a až 6 sick days
  • Příspěvky na zdraví / wellness / kulturu formou kafeterie
  • Multisport karta

Líbí se ti tato pozice? Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se potkáme osobně!

Zpět do přehledu pracovních pozic