On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004
Hledáme vedoucí nákupu

Více než 17 let se věnujeme on-line prodeji reklamních předmětů a jsme v tom jednička. Dokážeme on-line vyřešit to, co si jiní ani neuměli představit. To nám však nestačí a chceme zákazníkům přinášet další novinky a služby, které jim nákup reklamních předmětů nejen usnadní, ale i zpříjemní. Nezbytnou součástí našich cílů je i kvalitní nákupní tým.

Head of Purchasing / Vedoucí nákupu

Pozice Vedoucího nákupu je pro naši společnost klíčová pro budování, optimalizaci a správu české i mezinárodní dodavatelské sítě, která nám umožní spolehlivě dodávat klientům kvalitní zboží za jedny z nejvýhodnějších podmínek na trhu a umožní šetřit čas našich lidí pomocí automatizace procesů i komunikace.

  • Máte zkušenosti s domácím i zahraničním nákupem?
  • Baví Vás práce s lidmi, jejich motivování a zvyšování jejich odbornosti?
  • Jste člověk, který dotahuje věci do konce a nenechá se jen tak něčím odradit?

Pokud jste si 3x odpověděl/la ano, neváhejte a kontaktujte nás. Rádi se s Vámi setkáme na osobní schůzce, na které Vás můžeme lépe poznat a probrat vše týkající se této pracovní nabídky.

Než se rozhodnete poslat své CV s motivačním dopisem, mohou Vám pro lepší představu o nabízené pozici posloužit následující informace:

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení týmu strategických a operativních nákupčích
  • Správa a optimalizace stávající dodavatelské sítě, údržba interní databáze dodavatelů
  • Hledání nových dlouhodobých dodavatelů a vyjednávání podmínek spolupráce
  • Dohled a hodnocení spolehlivosti dodavatelů a řešení případných problémů
  • Řešení nestandardních poptávek - hledání dodavatelů, příprava nabídek
  • Komunikace s dodavateli o chystaných akcích, koordinace s marketingovým oddělením
  • Sledování novinek a trendů v zahraničí a výběr novinek k zavedení
  • Plánování rozpočtu a realizace návštěv hlavních veletrhů reklamního zboží
  • Realizace cenových průzkumů a sledování konkurence

Jaké schopnosti a zkušenosti požadujeme?

Jako Vedoucí nákupu budete mít na starost tým 6 a více nákupčích. Člověk na této pozici musí tedy mít zkušenost s vedením lidí, tzn. musí být schopen získat jejich důvěru, umět je motivovat a napomáhat jejich profesnímu růstu.

Kromě toho jsou nezbytné:

  • Velmi dobré vyjednávací a komunikační dovednosti
  • Praktické zkušenosti nejen s domácím, ale i mezinárodním obchodem, zvláště s importem zboží z Asie, a ideálně i s kompletní realizací od zadání do výroby, přes sledování a kontrolu, po expedici a dokončení importu v rámci EU/ČR
  • Znalost platebních nástrojů + orientace v kurzové problematice (ČNB, banky, finanční služby)
  • Dobrá znalost angličtiny na komunikační i písemné úrovni – schopnost vést obchodní jednání (výhodou je znalost dalších cizích jazyků)
  • Znalost MS Office, především MS Excel (na úrovni složitějších vzorců a práce s velkými tabulkami)
  • Zkušenost s přípravou a realizací cenových průzkumů na trhu, jejich vyhodnocením a zpracováním
  • Vaší výhodou bude orientace v oblasti reklamního zboží a brandingu, popř. orientace ve výrobních a technologických postupech

Co můžete očekávat od nás?

Pracujeme v příjemném neformálním prostředí v blízkosti krásného lesoparku u Hostivařské přehrady.

  • Nemáme open-space a místnosti jsou klimatizované
  • K dispozici budete mít služební telefon, notebook a auto
  • Podporujeme osobní rozvoj, vzdělávání a jazyky
  • Až 5 týdnů dovolené a až 6 sick days.
  • Příspěvky na zdraví/wellness/kulturu formou kafeterie
  • Multisport karta
  • Rádi se potkáváme nejenom při práci

Nástup je možný IHNED

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete e-mailem
životopis na adresu fulemova@inetprint.cz

Zpět do přehledu pracovních pozic