
Více než 17 let se věnujeme on-line prodeji reklamních předmětů a jsme v tom jednička. Dokážeme on-line vyřešit to, co si jiní ani neuměli představit. To nám však nestačí a chceme zákazníkům přinášet další novinky a služby, které jim nákup reklamních předmětů nejen usnadní, ale i zpříjemní. Nezbytnou součástí našich cílů je i kvalitní nákupní tým.
Head of Purchasing / Vedoucí nákupu
Pozice Vedoucího nákupu je pro naši společnost klíčová pro budování, optimalizaci a správu české i mezinárodní dodavatelské sítě, která nám umožní spolehlivě dodávat klientům kvalitní zboží za jedny z nejvýhodnějších podmínek na trhu a umožní šetřit čas našich lidí pomocí automatizace procesů i komunikace.
- Máte zkušenosti s domácím i zahraničním nákupem?
- Baví Vás práce s lidmi, jejich motivování a zvyšování jejich odbornosti?
- Jste člověk, který dotahuje věci do konce a nenechá se jen tak něčím odradit?
Pokud jste si 3x odpověděl/la ano, neváhejte a kontaktujte nás. Rádi se s Vámi setkáme na osobní schůzce, na které Vás můžeme lépe poznat a probrat vše týkající se této pracovní nabídky.
Než se rozhodnete poslat své CV s motivačním dopisem, mohou Vám pro lepší představu o nabízené pozici posloužit následující informace:
Co bude náplní Vaší práce?
- Vedení týmu strategických a operativních nákupčích
- Správa a optimalizace stávající dodavatelské sítě, údržba interní databáze dodavatelů
- Hledání nových dlouhodobých dodavatelů a vyjednávání podmínek spolupráce
- Dohled a hodnocení spolehlivosti dodavatelů a řešení případných problémů
- Řešení nestandardních poptávek - hledání dodavatelů, příprava nabídek
- Komunikace s dodavateli o chystaných akcích, koordinace s marketingovým oddělením
- Sledování novinek a trendů v zahraničí a výběr novinek k zavedení
- Plánování rozpočtu a realizace návštěv hlavních veletrhů reklamního zboží
- Realizace cenových průzkumů a sledování konkurence
Jaké schopnosti a zkušenosti požadujeme?
Jako Vedoucí nákupu budete mít na starost tým 6 a více nákupčích. Člověk na této pozici musí tedy mít zkušenost s vedením lidí, tzn. musí být schopen získat jejich důvěru, umět je motivovat a napomáhat jejich profesnímu růstu.
Kromě toho jsou nezbytné:
- Velmi dobré vyjednávací a komunikační dovednosti
- Praktické zkušenosti nejen s domácím, ale i mezinárodním obchodem, zvláště s importem zboží z Asie, a ideálně i s kompletní realizací od zadání do výroby, přes sledování a kontrolu, po expedici a dokončení importu v rámci EU/ČR
- Znalost platebních nástrojů + orientace v kurzové problematice (ČNB, banky, finanční služby)
- Dobrá znalost angličtiny na komunikační i písemné úrovni – schopnost vést obchodní jednání (výhodou je znalost dalších cizích jazyků)
- Znalost MS Office, především MS Excel (na úrovni složitějších vzorců a práce s velkými tabulkami)
- Zkušenost s přípravou a realizací cenových průzkumů na trhu, jejich vyhodnocením a zpracováním
- Vaší výhodou bude orientace v oblasti reklamního zboží a brandingu, popř. orientace ve výrobních a technologických postupech
Co můžete očekávat od nás?
Pracujeme v příjemném neformálním prostředí v blízkosti krásného lesoparku u Hostivařské přehrady.
- Nemáme open-space a místnosti jsou klimatizované
- K dispozici budete mít služební telefon, notebook a auto
- Podporujeme osobní rozvoj, vzdělávání a jazyky
- Až 5 týdnů dovolené a až 6 sick days.
- Příspěvky na zdraví/wellness/kulturu formou kafeterie
- Multisport karta
- Rádi se potkáváme nejenom při práci
Nástup je možný IHNED
životopis na adresu fulemova@inetprint.cz

Zpět do přehledu pracovních pozic