Do 9. 12.příjem objednávek s potiskem
Do 16. 12.příjem objednávek bez potisku
Do 21. 12.expedice objednávek kurýrem
On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004

Kariéra - Skladník / Skladový operátor

Společnost iNET Solutions je provozovatelem projektu iNETPrint.cz, který se orientuje na on-line prodej prezentačních materiálů a propagačních předmětů. Na trhu jsme již 13 let a za tu dobu jsme urazili pěkný kus cesty a několikanásobně se rozrostli. Nyní potřebujeme urgentně posílit logistické oddělení, a proto vypisujeme výběrové řízení na pozici:


LITUJEME, ALE TATO POZICE JIŽ BYLA OBSAZENA !


Skladník / Skladový operátor

Koho hledáme?

  • Spolehlivého, zodpovědného a pečlivého kolegu, s aktivním přístupem k práci, který nejen, že dokáže zvednout třicetikilový balík, ale také bude umět vysvětlit, proč ho zvedá.
  • Někoho, kdo nám pomůže testovat a dále vyvíjet nový skladový systém a rád se zapojí do tvorby procesů spojených s logistikou.
  • Člověka, kterého práce baví a rád se začlení do našeho sympatického a pozitivně naladěného kolektivu.
  • Kolegu, který umí vzít do ruky nářadí a dle potřeby pomůže něco spravit či sestavit kus nábytku.
  • Nemusíš být „ajťák“, ale měl bys zvládat práci na počítači na běžné uživatelské úrovni.
  • Vhodné i pro osoby bez praxe – rádi zaškolíme.

Co u nás budeš dělat?

  • Přijímat zboží a kontrolovat jeho počet a kvalitu.
  • Přebalovat a kompletovat objednávky tak, aby mohly být v pořádku expedovány.
  • Komunikovat s dopravci a kurýry, občas nám vypomůžeš u osobního odběru obsloužit klienta.
  • Zpracovávat nezbytnou administrativu, které je díky novému skladovému systému čím dál méně.
  • Po celkovém přechodu na nový skladový systém tisknout štítky na krabice a pracovat s ručním scannerem.
  • V případě potřeby složit židli pro nové kolegy, nebo utáhnout šroubky na skladovém vozíku.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Pracujeme v příjemném neformálním prostředí v blízkosti krásného lesoparku u Hostivařské přehrady. V okolí je několik možností, kam zajít na oběd, na procházku či za sportem.
  • Rádi se potkáváme nejenom při práci. Pořádáme firemní snídaně, sportovní odpoledne, jezdíme na teambuldingy a tradiční je i vánoční večírek.
  • V rámci zaměstnaneckého programu získáš až 5 týdnů dovolené a až 6 dnů sick day. Postupně ti budeme navyšovat základní mzdu, přidáme ti benefitní kartu na sport/wellness/kulturu či Multisport kartu.
  • Volné víkendy, práce pouze po–pá, 8.30–17.00.
  • V sezonních měsících (jaro a podzim) proplácení přesčasů a speciální bonusy.
  • Firemní pracovní textil – kvalitní pracovní oblečení s logem firmy.
  • Smlouvu standardně nabízíme na 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti rádi prodloužíme na dobu neurčitou.

Pracovní doba:

  • 8.30–17.00

 Nástup:

  • Ihned - už teď nám tady scházíš

Mzda:

  • nástupní 24 000 Kč, po zkušební době až 26 000 Kč

 Pracoviště:

  • Hostivařská 92/6, Praha 10 - Hostivař

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete e-mailem:

  • strukturovaný životopis (CV)

Kontaktní osoba

Michaela Mlčochová
Vedoucí logistiky

E-mail: mlcochova@inetprint.cz

Zašlete nám poptávku ještě dnes!

  • Nezávazná nabídka do 24 hodin
  • Stačí zadat základní informace
  • Konzultace detailů s obchodníkem
POPTÁVKA