
Chceš se stát součástí ryze české firmy, která je jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a má velké ambice? Nejsme žádný startup: v roce 2022 jsme oslavili 18. narozeniny. Máme dvě pobočky v České republice (jednu v Praze a druhou v Mikulově) a obchodní zastoupení na Slovensku.
Product Data Administrator
Naším cílem je poskytovat zákazníkům on-line služby, které nikdo jiný v tak snadno dostupné a zároveň pokročilé formě nenabízí. Pro dosažení takového cíle jsou zásadní mj. správná produktová data. Proto hledáme další posilu do našeho sortimentního týmu – administrátora produktových dat, který nám pomůže se správou a především rozvojem našeho unikátního řešení pro on-line prodej propagačních produktů.
Co pozice Product Data Administrator obnáší?
- Především práci s daty – tedy přípravu, plnění a správu produktových dat pro náš e-shop.
- Průběžnou kontrolu správnosti dat, které mají vliv na funkčnost a obsah katalogu.
- Každodenní práci především s Excelem, CSV a XML soubory a také v administrátorském rozhraní e-shopu.
Nemusíš mít ale obavu. Nebudeš na to sám, budeš součástí zkušeného sortimentního týmu, který ti předá potřebné znalosti a pomůže ti v začátcích.
Poznáváš se v těchto bodech?
- Máš dobrou znalost MS Excel. Obsáhle tabulky budou totiž tvým každodenním chlebem.
- Výhodou budou tvé zkušenosti s transformací dat (ETL konvertory) či s nástroji pro správu produktových informací (PIM).
- Pokud víš, co jsou to číselníky nebo XML feedy, budeme nadšeni.
- Jsi pečlivý a systematický, schopný organizovat si vlastní práci a především jsi učenlivý a otevřený novým věcem.
- Láká tě práce s obsáhlými datovými soubory.
- Ovládáš angličtinu alespoň na úrovni A2 (část našich dodavatelů působí v rámci EU i mimo ni).
Pozice je vhodná pro absolventy i zájemce, kteří nemají žádné zkušenosti v našem oboru.
Co ti můžeme nabídnout?
Staneš se součástí firmy, která dynamicky roste a má jasné cíle a vize. Budeš pracovat v týmu, který se neustále rozšiřuje, budeš se podílet na budování unikátního řešení, které má obrovský potenciál k dalšímu rozvoji a expanzi.
Jak bude probíhat výběrko?
Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáš s naší HR Jitkou a marketingovým ředitelem Pavlem. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.
Zajímá tě víc? Pak čti dál!
- Občasná práce z domova je samozřejmostí.
- Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
- Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém - 25 dní dovolené, příspěvky na benefitní kartu a aby sis mohl vyčistit hlavu, dáme ti Multisportku.
- Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
- Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
- Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
- Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.
Kdy se k nám můžeš přidat?
Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Zpět do přehledu pracovních pozic