Expres dodání: dárkové balíčky s jídlem
On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
18 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004
Hledáme Product Data Administrator

Chceš se stát součástí ryze české firmy, která je jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a má velké ambice? Nejsme žádný startup: v roce 2022 jsme oslavili 18. narozeniny. Máme dvě pobočky v České republice (jednu v Praze a druhou v Mikulově) a obchodní zastoupení na Slovensku.

Product Data Administrator

Naším cílem je poskytovat zákazníkům on-line služby, které nikdo jiný v tak snadno dostupné a zároveň pokročilé formě nenabízí. Pro dosažení takového cíle jsou zásadní mj. správná produktová data. Proto hledáme další posilu do našeho sortimentního týmu – administrátora produktových dat, který nám pomůže se správou a především rozvojem našeho unikátního řešení pro on-line prodej propagačních produktů.

Co pozice Product Data Administrator obnáší?

  • Především práci s daty – tedy přípravu, plnění a správu produktových dat pro náš e-shop.
  • Průběžnou kontrolu správnosti dat, které mají vliv na funkčnost a obsah katalogu.
  • Každodenní práci především s Excelem, CSV a XML soubory a také v administrátorském rozhraní e-shopu.

Nemusíš mít ale obavu. Nebudeš na to sám, budeš součástí zkušeného sortimentního týmu, který ti předá potřebné znalosti a pomůže ti v začátcích.

Poznáváš se v těchto bodech?

  • Máš dobrou znalost MS Excel. Obsáhle tabulky budou totiž tvým každodenním chlebem.
  • Výhodou budou tvé zkušenosti s transformací dat (ETL konvertory) či s nástroji pro správu produktových informací (PIM).
  • Pokud víš, co jsou to číselníky nebo XML feedy, budeme nadšeni.
  • Jsi pečlivý a systematický, schopný organizovat si vlastní práci a především jsi učenlivý a otevřený novým věcem.
  • Láká tě práce s obsáhlými datovými soubory.
  • Ovládáš angličtinu alespoň na úrovni A2 (část našich dodavatelů působí v rámci EU i mimo ni).

Pozice je vhodná pro absolventy i zájemce, kteří nemají žádné zkušenosti v našem oboru.

Co ti můžeme nabídnout?

Staneš se součástí firmy, která dynamicky roste a má jasné cíle a vize. Budeš pracovat v týmu, který se neustále rozšiřuje, budeš se podílet na budování unikátního řešení, které má obrovský potenciál k dalšímu rozvoji a expanzi.

Jak bude probíhat výběrko?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. V prvním kole se potkáš s naší HR Jitkou a marketingovým ředitelem Pavlem. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.

Zajímá tě víc? Pak čti dál!

  • Občasná práce z domova je samozřejmostí.
  • Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
  • Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém - 25 dní dovolené, příspěvky na benefitní kartu a aby sis mohl vyčistit hlavu, dáme ti Multisportku.
  • Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
  • Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
  • Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
  • Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.

Kdy se k nám můžeš přidat?

Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Líbí se ti tato pozice? Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se potkáme osobně!

Zpět do přehledu pracovních pozic