Kariéra - Posilujeme tým NÁKUPČÍCH

15 let se věnujeme on-line prodeji reklamních předmětů a jsme v tom jednička. Dokážeme on-line vyřešit to, co si jiní ani neuměli představit. Chceme zákazníkům neustále přinášet nové věci - jak nástroje, tak i zajímavé produkty… kupodivu nám nedochází nápady, ale nedostává se nám kapacity pro realizaci.

Proto potřebujeme výrazně posílit nákupní oddělení. Hledáme minimálně 2 lidi, klidně různých znalostí a zkušeností, kteří nám pomohou udržet dosavadní tempo růstu…

Kdo se u nás může realizovat?

  • Junior bez jakýchkoli zkušeností s láskou k mezinárodnímu obchodu – ostatní tě naučíme
  • Administrativní pracovník nákupu se zkušenostmi s komunikací se zahraničními dodavateli a dovozem zboží zejména z Asie
  • Zkušený nákupčí – který u nás uplatní širokou škálu znalostí a zkušeností z mezinárodního obchodu, s vyhledáváním dodavatelů a dojednáváním dodacích podmínek

Čím se u nás budeš moci zabývat?

  • Vyhledávat a jednat s dodavateli, vyhodnocovat nabídky, zpracovávat nákupní objednávky
  • Vyhledávat novinky a trendy na českém i zahraničním trhu
  • Navštěvovat veletrhy a dodavatele v Evropě a v Číně
  • Zpracovávat samostatné projekty v rámci plnění strategického plánu
  • Monitorovat kvalitu dodávek a dodavatelský servis
  • Provádět průzkumy trhu a konkurence
  • Vytvářet, aktualizovat a udržovat dodavatelskou databázi a ceníky

Jaký bys měl být?

Ideálně dokonalý :-) Ale pokud nebudeš, tak nevadí. Ani my nejsme. Ale aby nám to klapalo, měli bychom alespoň pracovně být naladěni na stejnou strunu.

Je důležité, abys byl pečlivý a samostatný, schopný organizovat vlastní práci, učenlivý a otevřený dobře míněným radám zkušenějších kolegů. Očekáváme od tebe vstřícný a pozitivní přístup k obchodním partnerům i kolegům ve firmě. Potřebujeme člověka, který se nezalekne velkého náporu práce v sezóně a zvládne ji bez zbytečného stresu a emocí.

Co bys měl umět?

Budeš potřebovat dobrou znalost angličtiny na komunikační i písemné úrovni (alespoň B2). Komunikace se zahraničními dodavateli bude tvůj denní chléb. A budeš si muset poradit i s „čínskou“ angličtinou.

Dále budeš potřebovat velmi dobrou znalost MS Office, především MS Excel (na úrovni složitějších vzorců a práce s velkými tabulkami).

Na dalších zkušenostech a znalostech pak bude záviset míra úkolů a projektů, do kterých se budeš moct zapojit. Juniora jsme připraveni vše naučit. Člověka na seniorské pozici si pak představujeme jako člověka s praktickými osobními zkušenostmi s mezinárodním obchodem, zvláště s importem zboží z Asie, ideálně s kompletní realizací od zadání do výroby, přes sledování a kontrolu, po expedici a dokončení importu v rámci EU/ČR. Využiješ i znalost platebních nástrojů + orientaci v kurzové problematice (ČNB, banky, finanční služby).

Oceníme i zkušenosti s přípravou a realizací cenových průzkumů na trhu, jejich vyhodnocením a zpracováním.

Vzhledem k našemu oboru bude tvou velkou výhodou případná orientace v oblasti reklamního zboží a brandingu, popř. orientace ve výrobních a technologických postupech.

Co ti můžeme nabídnout?

Prostor pro seberealizaci v dynamické a neustále se rozvíjející společnosti. Vítáme nápady, nadšení a kreativitu. Naším posláním je umožnit zákazníkům řešit on-line dosud nemyslitelné věci a pro spolupráci je skutečně nadchnout. Můžeš se podílet na tvorbě inovativních on-line služeb a nástrojů, které mění způsob navrhování a objednávání reklamního zboží na míru.

Osobní rozvoj - víme, že firma neporoste, pokud neporostou i naši lidé. Proto budeme intenzivně podporovat tvůj osobní rozvoj a vzdělávání.

Cestování – navštívíš zahraniční veletrhy v Evropě i v Číně.

Finanční ohodnocení závisí na tvých znalostech, zkušenostech a schopnostech. Juniorská pozice bez zkušeností začíná na 30 tis. Kč. Seniorním kolegům nabízíme nástup 40 až 50 tis. Kč a k tomu projektové kvartální odměny až 21 tis. Kč.

V rámci zaměstnaneckého programu získáš až 5 týdnů dovolené a až 6 dnů sick day. Postupné ti budeme navyšovat základní mzdu, přidáme ti benefitní kartu na sport/wellness/kulturu či Multisport kartu.

Pracujeme v příjemném neformálním prostředí v blízkosti krásného lesoparku u Hostivařské přehrady. V okolí je několik možností, kam zajít na oběd, na procházku či za sportem. Nemáme open-space a místnosti jsou klimatizované. Rádi se potkáváme nejenom při práci. Pořádáme firemní snídaně, sportovní odpoledne, jezdíme na teambuldingy a tradiční je i vánoční večírek.

Nemáme píchačky, svoboda a zodpovědnost jsou pro nás důležitější. Máme flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

Nástup je možný ihned.

Pokud nastoupíš ještě během srpna, nabízíme ti speciální nástupní odměnu – služební cestu na podzimní čínský veletrh ještě tento rok.

Klíčová slova: Nákupčí, Specialista nákupu, Manažer nákupu, Purchase Manager, Buyer, Import Manager, Importér, Procurement Manager, Procurement Specialist, Supply Chain Manager

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete e-mailem:

  • strukturovaný životopis (CV) v češtině nebo angličtině
  • stručný přehled zajímavých projektů a zakázek, které jste zajišťoval(a)

Kontaktní osoba

Vedoucí nákupního oddělení Miroslav Hrdlička

Miroslav Hrdlička

Vedoucí nákupního oddělení

+420 222 367 940

hrdlicka@inetprint.cz