
Staň se součástí ryze české firmy s jasnou vizí a velkými ambicemi. Už 18 let jsme jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a naše cesta rozhodně nekončí. Měníme svět firemní propagace k lepšímu, buď u toho!
IT administrátor
Do pražského IT týmu hledáme nového kolegu, který bude mít na starosti údržbu, správu a rozvoj našeho IT prostředí. Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi a stojíme na prahu velké výzvy a změny - za pár měsíců spouštíme novou platformu s nadnárodními ambicemi. Pozice IT administrátor je velkou příležitostí pro všechny nadšence do IT, kteří chtějí růst a rozvíjet se v přátelském a výkonnostním prostředí, kde si člověk na konci dne řekne – moje práce má smysl.
Nebudeš v tom sám. K ruce ti dáme našeho zkušeného mistra, který ti v adaptační době předá veškeré potřebné znalosti a zkušenosti z našeho IT prostředí.
Co pozice IT administrátora obnáší?
- instalace nových HW zařízení
- instalace a údržba síťové infrastruktury
- řešení incidentů a technická podpora uživatelů (lokálně i vzdáleně)
- aktualizace software a firmware zařízení i serverů
- údržba dat v Active Directory
- spolupráce na projektech vyžadující integraci IT prostředků
- řízení zabezpečení IT technologií
Co u nás získáš?
- příležitost starat se o kompletní IT prostředí celé firmy
- práci v neustále rostoucí české firmě, která podporuje moderní přístupy a inovace
- nadřízené a kolegy, kteří milují náš obor i svou práci a je radost s nimi spolupracovat
- práci ve firmě, kde slovo každého má váhu
- podporu osobního rozvoje – kurzy, školení, výuka angličtiny
- motivující ohodnocení
- možnost pracovat z domova
Poznáváš se v těchto bodech?
- máš výbornou znalost: serverových operačních systémů; desktopových operačních systémů včetně Office; LAN/WAN sítí (TCP/IP protokol, aktivní prvky)
- máš administrátorskou znalost Microsoft Hyper-V a MS SQL
- orientuješ se v prostředí MS Azure, Microsoft 365, Exchange online
- máš zkušenost s: provozem, procesy (ITIL) a nástroji Service Desk; administrací serverů (údržba, update, řešení HW problémů, NAS, zálohování); nasazením a správou antivirového řešení
Pak se s tebou moc rádi potkáme!
Jak bude probíhat výběrko?
Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se s tebou spojí HR Jitka s doplňujícími dotazy, abychom měli oba jasno, že opravdu hledáš to, co my nabízíme. Pokud ano, domluvíme se na prvním kole, kde se kromě Jitky potkáš i s ICT managerem Ctiborem. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.
Zajímá tě víc? Pak čti dál!
- Nevadí nám, když budeš občas pracovat z domova.
- Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
- Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém - 25 dní dovolené, příspěvky na benefitní kartu a aby sis mohl vyčistit hlavu, dáme ti Multisportku.
- Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
- Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
- Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
- Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.
Kdy se k nám můžeš přidat?
Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Zpět do přehledu pracovních pozic