Poslední expedice 2022: dopravci 20. 12. | kurýr 21. 12. | osobní vyzvednutí: 22. 12.
On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004
Hledáme IT administrátora

Chceš se stát součástí ryze české firmy, která je jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a má velké ambice? Nejsme žádný startup: letos oslavíme 18. narozeniny. Máme dvě pobočky, jednu v Praze a druhou v Mikulově.

IT administrátor

Aktuálně hledáme do pražského IT týmu nového kolegu, který nám pomůže budovat moderní technické zázemí firmy a bude mít na starosti správu kompletního IT prostředí. Pozice je určena pro všechny nadšence do IT, kteří se chtějí rozvíjet. Dostaneš jedinečnou příležitost naučit se a vyzkoušet si nové dovednosti pod vedením zkušeného odborníka, který je připraven předat všechny důležité znalosti a zkušenosti.

Co pozice IT administrátora obnáší?

  • instalace nových HW zařízení
  • instalace a údržba síťové infrastruktury
  • řešení incidentů a technická podpora uživatelů (lokálně i vzdáleně)
  • aktualizace software a firmware zařízení i serverů
  • údržba dat v Active Directory
  • spolupráce na projektech vyžadující integraci IT prostředků
  • řízení zabezpečení IT technologií

Co u nás získáš?

  • příležitost starat se o kompletní IT prostředí celé firmy
  • práci v neustále rostoucí české firmě, která podporuje moderní přístupy a inovace
  • nadřízené a kolegy, kteří milují náš obor i svou práci a je radost s nimi spolupracovat
  • práci ve firmě, kde slovo každého má váhu
  • podporu osobního rozvoje – kurzy, školení, výuka angličtiny
  • motivující ohodnocení
  • možnost pracovat z domova

Poznáváš se v těchto bodech?

  • máš výbornou znalost: serverových operačních systémů; desktopových operačních systémů včetně Office; LAN/WAN sítí (TCP/IP protokol, aktivní prvky)
  • máš administrátorskou znalost Microsoft Hyper-V a MS SQL
  • orientuješ se v prostředí MS Azure, Microsoft 365, Exchange online
  • máš zkušenost s: provozem, procesy (ITIL) a nástroji Service Desk; administrací serverů (údržba, update, řešení HW problémů, NAS, zálohování); nasazením a správou antivirového řešení

Pak se s tebou moc rádi potkáme!

Jak bude probíhat výběrko?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se s tebou spojí HR Jitka s doplňujícími dotazy, abychom měli oba jasno, že opravdu hledáš to, co my nabízíme. Pokud ano, domluvíme se na prvním kole, kde se kromě Jitky potkáš i s ICT managerem Ctiborem. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.

Zajímá tě víc? Pak čti dál!

  • Nevadí nám, když budeš občas pracovat z domova.
  • Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
  • Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém - 25 dní dovolené, příspěvky na benefitní kartu a aby sis mohl vyčistit hlavu, dáme ti Multisportku.
  • Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
  • Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
  • Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady.
  • Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.

Kdy se k nám můžeš přidat?

Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Líbí se ti tato pozice? Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se potkáme osobně!

Zpět do přehledu pracovních pozic