On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004
Hledáme administrátora logistiky

Chceš se stát součástí ryze české firmy, která je jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a má velké ambice? Nejsme žádný startup: letos oslavíme 18. narozeniny. Máme dvě pobočky, jednu v Praze a druhou v Mikulově.

Přidej se k nám! Do našeho týmu logistiky hledáme posilu na pozici Administrátor logistiky.

Kvalitní tým logistiky je důležitou součástí naší společnosti. Bez perfektně sehraného týmu logistiky a jeho kvalitní práce není na konci obchodního vztahu nadšený zákazník, který se na nás s důvěrou a rád opakovaně obrací. Proto je pro nás správný výběr kolegy do tohoto týmu opravdu důležitý.

Co tato pozice obnáší?

  • zajišťování administrativního zpracování příjmu, kompletace a expedice zakázek
  • organizování a plánování expedice, zajišťování vystavení a zaslání faktur zákazníkům
  • objednávání kurýrní přepravy a komunikace s dopravci
  • plánování, organizování a evidování kontroly objednávek zadaných do systému
  • komunikaci s klienty v souvislosti s dopravou či osobními odběry objednávek
  • evidování přepravy v administračním systému
  • odpovědnost za finanční hotovost v pokladně, příjem a výdej hotovosti
  • Kromě věcí související s logistikou budeš mít na starosti nákup hygienických a drogistických potřeb pro potřeby společnosti, nákup administrativních a kuchyňských potřeb či logistických potřeb do skladu.

Co u nás získáš?

  • práci v neustále rostoucí české firmě a v oboru, do kterého se snadno zamiluješ
  • nadřízené a kolegy, kteří ti ukáží kouzlo našeho oboru a pomohou (nejen v začátcích)
  • práci ve firmě, kde slovo každého má váhu
  • podporu osobního rozvoje – kurzy, školení...
  • motivující ohodnocení

Poznáváš se v těchto bodech?

  • máš rád(a) když se neustále něco děje (v logistice je vážně frmol – dopravci přiváží objednané zboží, kontrolujeme a připravujeme zboží k expedici a do toho si chodí zákazníci vyzvednout své objednávky)
  • máš běžnou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
  • jsi komunikativní a máš příjemný písemný i verbální projev (prozákaznický)
  • jsi pečlivý(á), samostatný(á) a umíš si sám(a) organizovat vlastní práci
  • nezalekneš se většího náporu práce (s chladnou hlavou a bez zbytečného stresu a emocí)
  • oceníš veselé a přátelské kolegy (z oddělení logistiky se často nese celou firmou smích)
  • výhodou je praxe v logistice nebo zkušenost s prací v některém skladovém systému

Rádi se s tebou potkáme!

Jak bude probíhat výběrko?

Pošli nám svoje CV. V prvním kole se potkáš s naší HR Jitkou. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.

Zajímá tě víc? Pak čti dál!

  • Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
  • Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém. Rozvržení práce necháme na tobě.
  • Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
  • Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
  • • Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady. V okolí je několik možností, kam zajít společně na oběd, na procházku nebo za sportem.
  • Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.

Kdy se k nám můžeš přidat?

Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Líbí se ti tato pozice? Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se potkáme osobně!

Zpět do přehledu pracovních pozic