
Chceš se stát součástí ryze české firmy, která je jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a má velké ambice? Nejsme žádný startup: letos oslavíme 18. narozeniny. Máme dvě pobočky, jednu v Praze a druhou v Mikulově.
Přidej se k nám! Do našeho týmu logistiky hledáme posilu na pozici Administrátor logistiky.
Kvalitní tým logistiky je důležitou součástí naší společnosti. Bez perfektně sehraného týmu logistiky a jeho kvalitní práce není na konci obchodního vztahu nadšený zákazník, který se na nás s důvěrou a rád opakovaně obrací. Proto je pro nás správný výběr kolegy do tohoto týmu opravdu důležitý.
Co tato pozice obnáší?
- zajišťování administrativního zpracování příjmu, kompletace a expedice zakázek
- organizování a plánování expedice, zajišťování vystavení a zaslání faktur zákazníkům
- objednávání kurýrní přepravy a komunikace s dopravci
- plánování, organizování a evidování kontroly objednávek zadaných do systému
- komunikaci s klienty v souvislosti s dopravou či osobními odběry objednávek
- evidování přepravy v administračním systému
- odpovědnost za finanční hotovost v pokladně, příjem a výdej hotovosti
- Kromě věcí související s logistikou budeš mít na starosti nákup hygienických a drogistických potřeb pro potřeby společnosti, nákup administrativních a kuchyňských potřeb či logistických potřeb do skladu.
Co u nás získáš?
- práci v neustále rostoucí české firmě a v oboru, do kterého se snadno zamiluješ
- nadřízené a kolegy, kteří ti ukáží kouzlo našeho oboru a pomohou (nejen v začátcích)
- práci ve firmě, kde slovo každého má váhu
- podporu osobního rozvoje – kurzy, školení...
- motivující ohodnocení
Poznáváš se v těchto bodech?
- máš rád(a) když se neustále něco děje (v logistice je vážně frmol – dopravci přiváží objednané zboží, kontrolujeme a připravujeme zboží k expedici a do toho si chodí zákazníci vyzvednout své objednávky)
- máš běžnou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
- jsi komunikativní a máš příjemný písemný i verbální projev (prozákaznický)
- jsi pečlivý(á), samostatný(á) a umíš si sám(a) organizovat vlastní práci
- nezalekneš se většího náporu práce (s chladnou hlavou a bez zbytečného stresu a emocí)
- oceníš veselé a přátelské kolegy (z oddělení logistiky se často nese celou firmou smích)
- výhodou je praxe v logistice nebo zkušenost s prací v některém skladovém systému
Rádi se s tebou potkáme!
Jak bude probíhat výběrko?
Pošli nám svoje CV. V prvním kole se potkáš s naší HR Jitkou. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.
Zajímá tě víc? Pak čti dál!
- Podporujeme osobní růst a vzdělávání.
- Work-life balance pro nás není jen fráze. Máš rodinu nebo zájmy a chceš vše stíhat? Není problém. Rozvržení práce necháme na tobě.
- Kromě pravidelné měsíční mzdy na tebe čeká i motivační roční ohodnocení.
- Káva a ovoce jsou samozřejmostí.
- • Open-space u nás nečekej! V Praze máme kanceláře blízko Hostivařské přehrady. V okolí je několik možností, kam zajít společně na oběd, na procházku nebo za sportem.
- Není to povinnost, ale rádi se potkáváme i mimo práci.
Kdy se k nám můžeš přidat?
Klidně hned! Takže neváhej, volej nebo piš! Těšíme se na tebe.

Zpět do přehledu pracovních pozic