On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004

Kariéra v iNETPrint.cz

ACCOUNT MANAGER

16 let se věnujeme on-line prodeji reklamních předmětů a jsme v tom jednička. Dokážeme on-line vyřešit to, co si jiní ani neuměli představit. Ale svět on-line nám nestačí..

Account Manager

Rozšiřujeme stávající tým account manažerů, kteří úspěšně obsluhují klienty, které k nám přivádí náš web a naše marketingové aktivity. Hledáme člověka, který je schopen odhalit potřeby stávajících i potenciálních klientů, nabídnout jim pomoc při hledání ideálního řešení pro jejich situaci a nadchnout je a motivovat k další spolupráci.

  • Chceš získat zkušenosti v obchodu a spolupracovat s většími, třeba i nadnárodními společnostmi?
  • Jsi kreativní a baví tě hledat nové prodejní možnosti, které vedou k růstu firmy?
  • Jsi člověk, který dotahuje věci do konce a nenechá se jen tak něčím odradit?

Pokud sis 3x odpověděl ano, skvělé, vypadá to, že bychom si mohli rozumět. Neváhej číst dál.

Než se rozhodneš poslat své CV s motivačním dopisem, můžou ti pro lepší představu o nabízené pozici posloužit následující informace.

Co bude tvou náplní práce:

  • Péče o svěřené portfolio klientů s cílem identifikování jejich potřeby nákupu reklamního zboží
  • Zpracování poptávek a objednávek nových zákazníků, které nám přivádí náš web a kvalitně nastavené marketingové aktivity
  • Nastavení a udržení dlouhodobé spolupráce se zákazníky - díky tvé péči zákazník nebude mít důvod realizovat reklamní předměty s nikým jiným
  • Spolupráce s ostatními odděleními na optimalizaci portfolia produktů a služeb

Jaký bys měl být:

Ideálně dokonalý :-) Pokud nebudeš, nevadí. Ani my nejsme. Aby nám to ale klapalo, měli bychom být alespoň pracovně naladěni na stejnou notu.

Za nejdůležitější pro práci account managera považujeme obchodní cítění. Tím je myšlena schopnost vcítit se do situace klienta, umění naslouchat, ptát se a identifikovat skutečnou potřebu zákazníka a samozřejmě schopnost navrhnout mu v daném momentě to nejvhodnější řešení. Musíš být tedy komunikačně zdatný a měl bys mít kultivovaný písemný i verbální projev.

V souladu s naším posláním očekáváme kladný vztah k moderním technologiím a dobrou znalost práce s MS Office. Je důležité, abys byl samostatný, flexibilní a otevřený dobře míněným radám zkušenějších kolegů. Potřebujeme člověka, který se nezalekne velkého náporu práce a zvládne ji bez zbytečného stresu a emocí.

Tvojí výhodou jsou:

  • Zkušenosti s prodejem, ideálně s B2B byznysem (s jednáním s lidmi z marketingu, nákupu a HR)
  • Znalost oboru reklamních předmětů a reklamního textilu
  • Ekonomické vzdělání

Co Ti nabízíme my:

Prostor pro seberealizaci v dynamické a neustále se rozvíjející společnosti. Vítáme nápady, nadšení a kreativitu. Víme, že firma neporoste, pokud neporostou i naši lidé. Proto podporujeme osobní rozvoj a vzdělávání. Ve firmě probíhají jazykové kurzy a školení profesních dovedností.

V rámci zaměstnaneckého programu získáš až 5 týdnů dovolené a až 6 sick days. Naši zaměstnanci dostávají příspěvky na sport/wellness/kulturu a pro sportovce nabízíme i Multisport kartu>.

Když to situace dovoluje, rádi se potkáváme i mimo práci. Pořádáme firemní snídaně, sportovní odpoledne, jezdíme na teambuldingy a tradiční je i vánoční večírek.

Ještě pořád jsi nepřestal číst a naše nabídka ti přijde zajímavá? Jestli tedy máš i ty nám co nabídnout, pošli CV a motivační dopis na kariera@inetprint.cz.

Těšíme se na tebe!

Zpět do přehledu pracovních pozic