On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
16 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004

Často kladené otázky

Seznam témat

VÝBĚR ZBOŽÍ ( 6 )

Na čem závisí konečná cena produktu?

Výslednou cenu vaší objednávky ovlivňují nejvíce dvě věci: objednané množství reklamního zboží a zvolenátechnologie brandingu. Čím více předmětů, tím nižší je kusová cena zboží. Čím složitější a barevnější motiv,tímje kusová cena vyšší.

Mohu získat množstevní slevu?

Ano, množstevní slevu na zboží i na branding poskytujeme automaticky. Výsledné ceny se zahrnutýmimnožstevnímislevami vám vypočítá on-line kalkulátor nebo v cenové nabídce pošle obchodník.

Jak zjistím aktuální skladové zásoby?

Aktuální skladovou dostupnost katalogového zboží zjistíte v detailu produktu. Údaje aktualizujeme každouhodinu.

Jaký druh potisku si mohu k vybranému předmětu zvolit?

Dostupné technologie brandingu a jejich parametry, termíny a omezení najdete na záložce Potisk/výšivkapředmětuv detailu konkrétního produktu.

Je možné u textilu kombinovat střihy (dámské/pánské/dětské), barvy avelikosti?

Ano. Do kalkulátoru textilu můžete vložit zboží napříč velikostmi, barvami, modely a dokonce i značkamireklamního textilu. Kalkulaci pak vytvoříte pro všechen zvolený textil současně, čímž získáte výhodnějšícenubrandingu.

Jak určím správnou velikost textilu?

Na stránce každého produktu najdete záložku „Rozměry textilu“ a v ní přehlednou tabulku s přesnými údaji.

CENOVÁ KALKULACE POTISKU ( 6 )

K čemu slouží cenová kalkulace?

U katalogového zboží můžete rovnou na stránkách spočítat výslednou cenu produktu včetně brandingu, a toažpro 5různých množství současně. Vybranou kalkulaci pak vložíte do košíku a objednáte.

Jak si cenovou kalkulaci vytvořím?

V detailu katalogového produktu stiskněte tlačítko Koupit s potiskem. Na další stránce vybertetechnologii potisku a upřesněte další potřebné parametry. Můžete vybrat i více technologií a zadat různépočtykusů, pro které se mají kalkulace vytvořit. Získáte tak více kalkulací, z kterých budete moci vybrat tu,kterápro vás bude nejvýhodnější. Stiskem tlačítka Kalkulovat cenu získáte přesnou cenovou kalkulaci.

Jakým způsobem si zkalkulované zboží s potiskem objednám?

Na stránce s výsledkem kalkulace zaškrtněte variantu, která vám vyhovuje. Kliknutím na tlačítkoVložit dokošíku pokračujte v objednání.

Mohu si výsledek on-line kalkulace potisku uložit na později?

Kalkulace se automaticky uloží do vaší historie. Můžete si ji také odeslat na e-mail, vytisknout čiuložit vPDFformátu. Kalkulace si můžete pojmenovat, aby se vám s nimi následně lépe pracovalo.

Neumím vytvořit kalkulaci potisku, na koho se mohu obrátit?

Obraťte se na naši infolinku 222 367 900 nebo e-mailem na obchod@inetprint.cz. Použít můžete také poptávkový formulář. Pokud jste již u nás dříve nakupovali nebo poptávalizboží,pakbude nejlepší, když se obrátíte přímo na svého obchodního zástupce, kterého jsme vám přidělili.

Obdržel jsem individuální kalkulaci od obchodníka, jak mámpostupovatdál?

Klikněte na odkaz v PDF od vašeho obchodníka. Otevře se vám kalkulace na našich stránkách. Druhýmklinutímvložíte vybrané položky do košíku a objednáte. Druhou možností je obrátit se na vašeho obchodníka azbožízávazně objednat přes e-mail. Pokud potřebujete kalkulaci ještě probrat, neváhejte kontaktovat svéhoobchodníkana e-mailu či telefonu.

POTISKOVÉ TECHNOLOGIE ( 14)

Co je to branding?

Jedná se o marketingový výraz odvozený z anglického slova brand = obchodní značka. Branding je pakobecnévyjádření pro označení produktu firemním logem (značkou firmy).

Mohu se seznámit s detaily jednotlivých technologií brandingu?

Ano. S hlavními technologiemi, které využíváme pro označení reklamního zboží, se můžete seznámit naspeciální stránce věnované technologiím.

Kam všude lze na předměty umístit potisk?

Počet a velikost potiskových míst záleží jak na samotném předmětu, tak na vybrané technologiibrandingu.Konkrétní potiskové plochy daného produktu naleznete na kartě Potisk předmětu v detailu produktu.

Co všechno si mohu nechat na předměty vytisknout?

V podstatě cokoli. Od prostého textu po plnobarevné fotografie. Samozřejmě v rámci platných zákonů.

Nemám vlastní logo, jak mám postupovat?

Obraťte se na svého obchodního zástupce nebo kontaktujte naši infolinku 222 367 900. Výrobu loga sitakémůžeteobjednat jako DTP balíček.

Mám vlastní logo, ale nemám ho v křivkách (vektorech), jak mámpostupovat?

Grafické podklady pro tisk vám rádi upravíme. Požádejte svého obchodníka o cenu grafických prací.Nezapomeňtepřiložit všechny podklady, které máte k dispozici.

Jakým způsobem mohu dodat grafické podklady pro potisk ke svéobjednávce?

K nahrání grafických podkladů budete vyzváni po dokončení objednávky. Můžete je také poslat e-mailemsvémuobchodníkovi, nebo je nahrát na náš veřejný FTP server.

Zkontrolujete mi dodané grafické podklady, aby byl výslednýpotiskkvalitní?

Ano. Všechny dodané podklady nejdříve zkontrolujeme, poté připravíme náhledy a zašleme vám je keschválení.Kdyžje vše podle vašich představ, vytvoří grafici tisková data, která se následně použijí při výrobě.

Mohu si nechat potisknout vlastní předměty?

Bohužel ne. Rádi vám však potiskneme vámi dodaný textil. Podmínkou je, aby šlo o značky a modely,kterýmámevnabídce. V případě poškození pak lze textil snadno nahradit. Za tisk na dodaný textil účtujemejednorázovýmanipulační poplatek ve výši 500 Kč.

Jak zjistím, kolik barev má moje logo?

Počet barev v motivu určíte pouhým pohledem. Základní je, zda vidíte jednotlivé barevné plochy (tiskpřímýmibarvami) či je motiv tvořen takzvanými barevnými přechody, tedy škálou barev, mezi kterými nenímožnénajítjasnou hranici – typicky fotografie. Pozor, i bílá barva může být samostatnou barvou, a to vpřípadě, žetvořínapříklad pozadí motivu, který však nebudete tisknout na bílý podklad.

Co jsou pantone barvy?

Vzorník barev Pantone je katalog standardizovaných barev, který slouží k jasnému určení odstínu danébarvy.Využijete jej v případě tisku přímými barvami. Existuje více druhů vzorníku Pantone. Dělí senapříkladpodlepovrchu, na který se barvy aplikují, apod.

Proč se liší výsledná barevnost na dodaných předmětech,přestožebylapoužita Pantone barva?

Výslednou barevnost tištěného motivu do značné míry ovlivňuje také materiál předmětu a zvolenátechnologiebrandingu. Barevné odchylce lze částečně předejít podtiskem motivu bílou barvou. Ta se však počítájakodalšíbarva motivu a zvyšuje tudíž celkovou cenu objednávky. Chcete-li mít maximální jistotu, doporučujemevyužítplaceného předvýrobního vzorku, díky kterému získáte jasnou představu o výsledné barevnosti motivunadanémproduktu. V případě realizace objednávky vám náklady za vzorek odečteme od ceny objednávky.

Vytisknou se i růžové čáry z náhledu v korektuře?

Nikoli. Přerušované linky v maketách a korekturách slouží pouze pro vymezení potiskových plochdanéhoproduktu.

Mohu využít tampontisk pro tisk motivů na keramiku?

Ano. Existují však odolnější technologie brandingu na keramiku a sklo – výpal či sublimace.Tampontiskjesicecenově nejvýhodnější, ale zvládne tisknout jen relativně malé motivy a potištěné produkty není možnémýtvmyčcenádobí.

NÁKUP V E-SHOPU ( 5 )

Proč košík obsahuje Manipulační poplatek za podlimitnínákup?

Nezabýváme se kusovou výrobou a náklady spojené s výrobou podlimitně malého množství převyšujíprodejnícenuzboží. Proto se u velmi malého množství kusů automaticky přidává do košíku tzv. podlimitnípoplatek.

Proč si nemohu koupit pouze 1 kus vybraného produktu?

Jeden kus zboží bez potisku si objednat můžete, ale objednávku bude nutné doplnit manipulačnímpoplatkem.Pokudmáte zájem pouze o vzorek zboží, kontaktujte obchodní oddělení. Rádi vám vzorek zapůjčíme nasmluvenoudobu.

Proč uvádíte cenu za 1 kus, když si nemohou 1 kus koupit?

Jeden kus zboží lze přidávat do kombinovaných objednávek, které již obsahují jiné reklamnízboží.Napříkladmůžete sestavit objednávku triček, kde od každé barvy a velikosti bude vždy jen jeden nebo velmimálokusů.Objednat jen jeden kus zboží je také možné, ale s manipulačním poplatkem.

Jak zjistím cenu jednoho potisku pro více druhů textilu?

Do on-line kalkulátoru potisku či výšivky (na reklamní textil) můžete vkládat textil napříčvelikostmi,barvami,modely a dokonce i značkami. Jednoduše tak spočítáte výslednou cenu brandingu pro různorodý mixtextilu.

Mohu nakoupit jako soukromá osoba, tedy bez IČO?

Ano. Ovšem vybírat můžete pouze ze zboží z tuzemských skladů. Zboží, které lze objednávat pouzesIČO mátotouvedeno v detailu produktu.

OBJEDNÁVKY a FAKTURY ( 8)

Kde si mohu ověřit aktuální stav objednávky?

Aktuální stav objednávky a mnoho dalšího zjistíte jednoduše on-line ve svém zákaznickémprofilu.

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

Ano. Pokud potřebujete provést úpravy v objednávce, kontaktujte svého obchodníka.

Mohu objednávku stornovat?

Objednávku stornovat lze. V případě, že již započala výroba objednávky, budou vám účtoványstornovacínáklady.

Co je to návrh na uzavření smlouvy?

V případě, že objednávka vznikla na základě poptávky doručené prostřednictvím elektronickéčipapírovépošty,odešle vám obchodník Návrh na uzavření smlouvy. Teprve akceptací Návrhusmlouvy zvašístranyjesmlouva uzavřena a objednávka platná.

Proč musím objednávku ještě závazně potvrdit?

V případě, že objednávka vznikla na základě poptávky doručené prostřednictvím elektronickéčipapírovépošty,odešle vám obchodník Návrh na uzavření smlouvy. Teprve akceptací Návrhusmlouvy zvašístranyjesmlouva uzavřena a objednávka platná.

Kde najdu fakturu ke své objednávce?

Daňový doklad najdete velektronicképodoběvesvémzákaznickém profilu. V den expedice vám také dorazí ve formě PDF do mailu.

Jak zjistím dodací termín své objednávky?

Termín dodání najdete v detailu objednávky po přihlášení do zákaznického profilu nebo se nanějdoptejteprodukční, která zpracovává vaši objednávku.

Kolik dní trvá výroba?

Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby. Konkrétnítermínyzískátepřikalkulaci na webu nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka.

DOPRAVA a PLATBA ( 8)

Kde najdu platební údaje pro uhrazení objednávky?

Údaje pro provedení platby, včetně čísla účtu a variabilní symbolu, vám e-mailem pošlemepopotvrzeníobjednávky.

Jakou přepravní službu využíváte?

Dopravu zboží v balících zajišťuje společnost GLS. Zboží na paletách pak společnost PPL.PoPraze kpřepravěvyužíváme také kurýrní službu.

Je možný osobní odběr?

Ano. Svou objednávku si můžete zdarma osobně vyzvednout v sídle firmy na adreseHostivařská92/6,Praha10 vpracovní dny od 8.30 do 17.30.

Dodáváte i do zahraničí?

Ano. Na konkrétní podmínky se můžete informovat u svého obchodníka.

Mohu zaplatit objednávku v cizí měně?

Ano. Ceny zboží si na webu můžete přepnout do USD, EUR či GBP a zakázku v těchto měnáchobjednatiuhradit.Zákazníci ze Slovenska mohou provádět platbu na náš účet u Tatra Banky.

Mohu zaplatit objednávku on-line kartou?

Ne. Platba kartou on-line, ani při osobním odběru, bohužel, není možná.

Mohu zaplatit objednávku dobírkou až při převzetízboží?

Ano, zboží z tuzemských skladů a bez brandingu můžete objednávat bez platby předem auhraditjejažpřipřevzetíod dopravce.

Proč vyžadujete platbu předem?

Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně umožňujemeplatbunafakturusesplatností.

ZÁKAZNICKÝ ÚČET (5)

K čemu slouží zákaznický účet?

V zákaznickém profilu můžete sledovat své stávající i minulé objednávky, poptávky čikalkulace.Takéstahovatdaňové doklady, nahrávat podklady pro výrobu, spravovat kontaktní či dodací adresy adalšímizpůsobyspravovatváš zákaznický účet.

Jsem nový zákazník, musím se nejdříveregistrovat?

Před dokončením objednávky musíte být přihlášeni ke svému zákaznickému účtu.Přihlásitčiregistrovat sevšakmůžete i v průběhu objednávání.

Je možné vytvořit víc zákaznických účtů projednoIČO?

Není.

Co mám dělat, když se nemohu přihlásit, protoženašeIČO užjeregistrováno?

Na vaše IČO již v minulosti objednával někdo z vaší společnosti. Obraťte se na svékolegy apokustesezískatpřihlašovací údaje. Pokud to nevyjde, kontaktujte obchodní oddělení pro domluvudalšíhopostupu.

Jak získám zapomenuté heslo?

Klikněte na odkaz Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce. V případě, že jeregistraceprovedenanae-mail, ke kterému nemáte přístup, kontaktujte svého obchodníka či naši infolinku222367900.

SHOWROOM a VZORKY ( 5)

Je showroom zároveň i kamenný obchod, kdesimohoukoupitnašezboží?

V showroomu si můžete prohlédnout reklamní předměty či vyzkoušet reklamnítextil.Nákupzboží zshowroomu,bohužel, není možný.

Proč je nutné domluvit si osobní schůzku vshowroomupředem?

Abyste na prohlížení vzorků a výběr zboží měli co největší klid a pohodlí. Abysevámobchodníkmohlmaximálněvěnovat a měl možnost předem zajistit vzorky zboží, které si budete chtítprohlédnout.

Je možné si prohlédnout nebo zapůjčitvzorky?

Ano. Produkty si můžete po předchozí domluvě s obchodníkem prohlédnout v našemshowroomu.Vzorkyvámnasmluvenou dobu také rádi zapůjčíme.

Proč je nutné vzorky objednat a zaplatit?

I když náš showroom obsahuje stovky produktů, jedná se stále jen o zlomeknabízenéhosortimentu.Protojenutnévzorky předem objednat. Poplatek za vzorky vám v případě realizace z objednávkyodečteme.

Je možné nechat si vyrobit vzorky předmětůsvlastnímlogem?

Ano, rádi vám vyrobíme vzorky produktu s vaším logem. Vzorování je zpoplatněno.Vpřípaděrealizacevámvšaknáklady na vzorování odečteme od ceny objednávky.

REKLAMACE ( 9)

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Pouze pokud nakupujete jako spotřebitel. Pak se na vás vztahují příslušnéparagrafyplatnéhoobčanskéhozákoníkua tedy můžete odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě. Toto se však nevztahujenazbožíobjednanénamíru(zboží spotiskem, atd.).

Co mám udělat, pokud má zakoupené zbožívadu?

V případě, že má zakoupené zboží vadu, neprodleně (nejpozději do 3 dnů odobdrženíčivyzvednutízboží)pošletepísemnou reklamaci svému obchodníkovi a reklamované zboží dopravte do sídlanašíspolečnosti.Více vobchodníchpodmínkách.

Na koho se mohu s reklamací obrátit?

V případě, že u dodaného zboží shledáte nějakou vadu, neprodleně (nejpozdějido3dnů)kontaktujtesvéhoobchodníka.

Jak mám při reklamaci postupovat?

Písemnou formou kontaktujte svého obchodníka a popište mu vadu, kterou zbožímá.Reklamovanézbožíodešletečidopravte na naši provozovnu k posouzení. V případě oprávněné reklamace vámnákladynadopravuproplatíme.

Co všechno musím při reklamci dodat?

Popis vady doplněný fotografiemi vadného zboží. Následně veškeré reklamovanézboží.

Mohu uplatnit reklamaci jen na částobjednávky?

Ano. Má-li část objednávky nějakou vadu, můžete reklamovat jen dotčenézboží.Nemusítetedyreklamovatcelouobjednávku a posílat k posouzení všechno zboží z ní.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

V souladu s obecně platnými právními předpisy, tedy nejdéle 30 kalendářníchdnů.Více vobchodníchpodmínkách.

Jak a kam mám zaslat reklamované zboží?

Reklamované zboží pošlete nebo dopravte na naši pražskou provozovnu.Kompletníadresunajdete nastránce s kontakty.

Jaké jsou záruční lhůty?

Na objednané zboží platí 6měsíční záruka. V případě, že objednáváte jakospotřebitel(bezIČO),jezáručnídoba24 měsíců. Zjevné vady je nutné reklamovat do 3 dnů od obdržení zboží.

OSTATNÍ (1)

Chci pracovat pro iNETPrint, nakoho semohuobrátit?

Aktuálně otevřené pozice naleznete na stránce kariéra.Rádise svámisetkámenapohovoru.

Nenašli jste odpověď?

Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem. Naši obchodníci Vámochotněporadíkaždýpracovnídenod8:30do 17:30 hodin.

Infolinka ČR

222 367 900

Infolinka SR

02/2057 0990