Na čem závisí konečná cena produktu?
Výslednou cenu vaší objednávky ovlivňují nejvíce dvě věci: objednané množství reklamního
zboží a zvolenátechnologie brandingu. Čím více předmětů, tím nižší je kusová cena zboží. Čím složitější a
barevnější motiv,tím je kusová cena vyšší.
Mohu získat množstevní slevu?
Ano, množstevní slevu na zboží i na branding poskytujeme automaticky. Výsledné ceny se
zahrnutými množstevními slevami vám vypočítá on-line kalkulátor nebo v cenové nabídce pošle obchodník.
Jak zjistím aktuální skladové zásoby?
Aktuální skladovou dostupnost katalogového zboží zjistíte v detailu produktu. Údaje
aktualizujeme každou hodinu.
Jaký druh potisku si mohu k vybranému předmětu zvolit?
Dostupné technologie brandingu a jejich parametry, termíny a omezení najdete na záložce
Potisk/výšivka předmětu v detailu konkrétního produktu.
Je možné u textilu kombinovat střihy (dámské/pánské/dětské), barvy
a velikosti?
Ano. Do kalkulátoru textilu můžete vložit zboží napříč velikostmi, barvami, modely a
dokonce i značkami reklamního textilu. Kalkulaci pak vytvoříte pro všechen zvolený textil současně, čímž
získáte výhodnější cenu brandingu.
Jak určím správnou velikost textilu?
Na stránce každého produktu najdete záložku „Rozměry textilu“ a v ní přehlednou tabulku
s přesnými údaji.
K čemu slouží cenová kalkulace?
U katalogového zboží můžete rovnou na stránkách spočítat výslednou cenu produktu včetně
brandingu, a to až pro 5 různých množství současně. Vybranou kalkulaci pak vložíte do košíku a objednáte.
Jak si cenovou kalkulaci vytvořím?
V detailu katalogového produktu stiskněte tlačítko Koupit s potiskem. Na další
stránce vyberte technologii potisku a upřesněte další potřebné parametry. Můžete vybrat i více technologií a
zadat různé počty kusů, pro které se mají kalkulace vytvořit. Získáte tak více kalkulací, z kterých budete
moci vybrat tu,která pro vás bude nejvýhodnější. Stiskem tlačítka Kalkulovat cenu získáte přesnou
cenovou kalkulaci.
Jakým způsobem si zkalkulované zboží s potiskem objednám?
Na stránce s výsledkem kalkulace zaškrtněte variantu, která vám vyhovuje. Kliknutím na
tlačítkoVložit dokošíku pokračujte v objednání.
Mohu si výsledek on-line kalkulace potisku uložit na později?
Kalkulace se automaticky uloží do vaší historie. Můžete si ji také odeslat na e-mail,
vytisknout či uložit v PDF formátu. Kalkulace si můžete pojmenovat, aby se vám s nimi následně lépe pracovalo.
Neumím vytvořit kalkulaci potisku, na koho se mohu obrátit?
Obraťte se na naši infolinku 222 367 900 nebo e-mailem na obchod@inetprint.cz. Použít
můžete také
poptávkový formulář. Pokud jste již u nás dříve nakupovali nebo
poptávali zboží,pak bude nejlepší, když se obrátíte přímo na svého obchodního zástupce, kterého jsme vám
přidělili.
Obdržel jsem individuální kalkulaci od obchodníka, jak
mám postupovat dál?
Klikněte na odkaz v PDF od vašeho obchodníka. Otevře se vám kalkulace na našich
stránkách. Druhým klinutím vložíte vybrané položky do košíku a objednáte. Druhou možností je obrátit se na
vašeho obchodníka a zboží závazně objednat přes e-mail. Pokud potřebujete kalkulaci ještě probrat, neváhejte
kontaktovat svého obchodníka na e-mailu či telefonu.
Co je to branding?
Jedná se o marketingový výraz odvozený z anglického slova brand = obchodní značka.
Branding je pak obecné vyjádření pro označení produktu firemním logem (značkou firmy).
Mohu se seznámit s detaily jednotlivých technologií brandingu?
Ano. S hlavními technologiemi, které využíváme pro označení reklamního zboží, se můžete
seznámit na
speciální stránce věnované technologiím.
Kam všude lze na předměty umístit potisk?
Počet a velikost potiskových míst záleží jak na samotném předmětu, tak na vybrané
technologii brandingu. Konkrétní potiskové plochy daného produktu naleznete na kartě Potisk předmětu v detailu
produktu.
Co všechno si mohu nechat na předměty vytisknout?
V podstatě cokoli. Od prostého textu po plnobarevné fotografie. Samozřejmě v rámci
platných zákonů.
Nemám vlastní logo, jak mám postupovat?
Obraťte se na svého obchodního zástupce nebo kontaktujte naši infolinku 222 367 900.
Výrobu loga si také můžete objednat jako
DTP balíček.
Mám vlastní logo, ale nemám ho v křivkách (vektorech), jak
mám postupovat?
Grafické podklady pro tisk vám rádi upravíme. Požádejte svého obchodníka o cenu
grafických prací. Nezapomeňte přiložit všechny podklady, které máte k dispozici.
Jakým způsobem mohu dodat grafické podklady pro potisk ke
své objednávce?
K nahrání grafických podkladů budete vyzváni po dokončení objednávky. Můžete je také
poslat e-mailem svému obchodníkovi, nebo je nahrát na náš veřejný FTP server.
Zkontrolujete mi dodané grafické podklady, aby byl
výsledný potisk kvalitní?
Ano. Všechny dodané podklady nejdříve zkontrolujeme, poté připravíme náhledy a zašleme
vám je ke schválení. Když je vše podle vašich představ, vytvoří grafici tisková data, která se následně použijí
při výrobě.
Mohu si nechat potisknout vlastní předměty?
Bohužel ne. Rádi vám však potiskneme vámi dodaný textil. Podmínkou je, aby šlo o značky
a modely, které máme v nabídce. V případě poškození pak lze textil snadno nahradit. Za tisk na dodaný textil
účtujeme jednorázový manipulační poplatek ve výši 500 Kč.
Jak zjistím, kolik barev má moje logo?
Počet barev v motivu určíte pouhým pohledem. Základní je, zda vidíte jednotlivé barevné
plochy (tisk přímými barvami) či je motiv tvořen takzvanými barevnými přechody, tedy škálou barev, mezi
kterými není možné najít jasnou hranici – typicky fotografie. Pozor, i bílá barva může být samostatnou barvou,
a to v případě, že tvoří například pozadí motivu, který však nebudete tisknout na bílý podklad.
Co jsou pantone barvy?
Vzorník barev Pantone je katalog standardizovaných barev, který slouží k jasnému určení
odstínu dané barvy. Využijete jej v případě tisku přímými barvami. Existuje více druhů vzorníku Pantone. Dělí
se například podle povrchu, na který se barvy aplikují, apod.
Proč se liší výsledná barevnost na dodaných
předmětech, přestože byla použita Pantone barva?
Výslednou barevnost tištěného motivu do značné míry ovlivňuje také materiál předmětu a
zvolená technologie brandingu. Barevné odchylce lze částečně předejít podtiskem motivu bílou barvou. Ta se
však počítá jako další barva motivu a zvyšuje tudíž celkovou cenu objednávky. Chcete-li mít maximální jistotu,
doporučujeme využít placeného předvýrobního vzorku, díky kterému získáte jasnou představu o výsledné
barevnosti motivu na daném produktu. V případě realizace objednávky vám náklady za vzorek odečteme od ceny
objednávky.
Vytisknou se i růžové čáry z náhledu v korektuře?
Nikoli. Přerušované linky v maketách a korekturách slouží pouze pro vymezení potiskových
ploch daného produktu.
Mohu využít tampontisk pro tisk motivů na keramiku?
Ano. Existují však odolnější technologie brandingu na keramiku a sklo – výpal či
sublimace. Tampontisk je sice cenově nejvýhodnější, ale zvládne tisknout jen relativně malé motivy a potištěné
produkty není možné mýt v myčce nádobí.
Proč košík obsahuje Manipulační poplatek za podlimitní nákup?
Nezabýváme se kusovou výrobou a náklady spojené s výrobou podlimitně malého množství
jsou proto příliš vysoké. Proto se u velmi malého množství kusů automaticky přidává do košíku tzv.
podlimitní poplatek.
Proč si nemohu koupit pouze 1 kus vybraného produktu?
Jeden kus zboží bez potisku si objednat můžete, ale objednávku bude nutné doplnit
manipulačním poplatkem. Pokud máte zájem pouze o vzorek zboží, kontaktujte obchodní oddělení. Rádi vám vzorek
zapůjčíme na smluvenou dobu.
Proč uvádíte cenu za 1 kus, když si nemohou 1 kus koupit?
Jeden kus zboží lze přidávat do kombinovaných objednávek, které již obsahují jiné
reklamní zboží. Například můžete sestavit objednávku triček, kde od každé barvy a velikosti bude vždy jen jeden
nebo velmi málo kusů. Objednat jen jeden kus zboží je také možné, ale s manipulačním poplatkem.
Jak zjistím cenu jednoho potisku pro více druhů textilu?
Do on-line kalkulátoru potisku či výšivky (na reklamní textil) můžete vkládat textil
napříč velikostmi, barvami, modely a dokonce i značkami. Jednoduše tak spočítáte výslednou cenu brandingu pro
různorodý mix textilu.
Mohu nakoupit jako soukromá osoba, tedy bez IČO?
Ano. Ovšem vybírat můžete pouze ze zboží z tuzemských skladů. Zboží, které lze
objednávat pouze s IČO, má toto uvedeno v detailu produktu.
Kde si mohu ověřit aktuální stav objednávky?
Aktuální stav objednávky a mnoho dalšího zjistíte jednoduše on-line ve svém
zákaznickém profilu.
Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?
Ano. Pokud potřebujete provést úpravy v objednávce, kontaktujte svého obchodníka.
Mohu objednávku stornovat?
Objednávku stornovat lze. V případě, že již započala výroba objednávky, budou vám
účtovány stornovací náklady.
Co je to návrh na uzavření smlouvy?
V případě, že objednávka vznikla na základě poptávky doručené prostřednictvím
elektronické či papírové pošty, odešle vám obchodník Návrh na uzavření smlouvy. Teprve akceptací
Návrhu smlouvy z vaší strany je smlouva uzavřena a objednávka platná.
Proč musím objednávku ještě závazně potvrdit?
V případě, že objednávka vznikla na základě poptávky doručené prostřednictvím
elektronické či papírové pošty, odešle vám obchodník Návrh na uzavření smlouvy. Teprve akceptací
Návrhu smlouvy z vaší strany je smlouva uzavřena a objednávka platná.
Kde najdu fakturu ke své objednávce?
Daňový doklad najdete
v elektronické podobě ve svém zákaznickém profilu. V den expedice vám také dorazí ve formě PDF do mailu.
Jak zjistím dodací termín své objednávky?
Termín dodání najdete v detailu objednávky po přihlášení do zákaznického profilu nebo se
na něj doptejte produkční, která zpracovává vaši objednávku.
Kolik dní trvá výroba?
Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby.
Konkrétní termíny získáte při kalkulaci na webu nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka.
Kde najdu platební údaje pro uhrazení objednávky?
Údaje pro provedení platby, včetně čísla účtu a variabilní symbolu, vám e-mailem
pošleme po potvrzení objednávky.
Jakou přepravní službu využíváte?
Dopravu zboží v balících zajišťuje společnost GLS. Zboží na paletách pak společnost
PPL. Po Praze k přepravě využíváme také kurýrní službu.
Je možný osobní odběr?
Ano. Svou objednávku si můžete zdarma osobně vyzvednout v sídle firmy na
adrese Hostivařská 92/6, Praha 10 vpracovní dny od 8.30 do 17.30.
Dodáváte i do zahraničí?
Ano. Na konkrétní podmínky se můžete informovat u svého obchodníka.
Mohu zaplatit objednávku v cizí měně?
Ano. Ceny zboží si na webu můžete přepnout do USD, EUR či GBP a zakázku v těchto
měnách objednat i uhradit. Zákazníci ze Slovenska mohou provádět platbu na náš účet u Tatra Banky.
Mohu zaplatit objednávku on-line kartou?
Ne. Platba kartou on-line, ani při osobním odběru, bohužel, není možná.
Mohu zaplatit objednávku dobírkou až při převzetí zboží?
Ano, zboží z tuzemských skladů a bez brandingu můžete objednávat bez platby předem
a uhradit jej až při převzetí od dopravce.
Proč vyžadujete platbu předem?
Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně
umožňujeme platbu na fakturu se splatností.
K čemu slouží zákaznický účet?
V zákaznickém profilu můžete sledovat své stávající i minulé objednávky, poptávky
či kalkulace. Také stahovat daňové doklady, nahrávat podklady pro výrobu, spravovat kontaktní či dodací adresy
a dalšími způsoby spravovat váš zákaznický účet.
Jsem nový zákazník, musím se nejdříve registrovat?
Před dokončením objednávky musíte být přihlášeni ke svému zákaznickému
účtu. Přihlásit či registrovat se však můžete i v průběhu objednávání.
Je možné vytvořit víc zákaznických účtů pro jedno IČO?
Není.
Co mám dělat, když se nemohu přihlásit, protože naše IČO
už je registrováno?
Na vaše IČO již v minulosti objednával někdo z vaší společnosti. Obraťte se na své kolegy
a pokuste se získat přihlašovací údaje. Pokud to nevyjde, kontaktujte obchodní oddělení pro
domluvu dalšího postupu.
Jak získám zapomenuté heslo?
Klikněte na odkaz Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce. V případě, že
je registrace provedena na e-mail, ke kterému nemáte přístup, kontaktujte svého obchodníka či naši
infolinku 222 367 900.
Je showroom zároveň i kamenný obchod, kde si mohu koupit zboží?
V showroomu si můžete prohlédnout reklamní předměty či vyzkoušet
reklamní textil. Nákup zboží z showroomu, bohužel, není možný.
Proč je nutné domluvit si osobní schůzku v showroomu předem?
Abyste na prohlížení vzorků a výběr zboží měli co největší klid a pohodlí.
Aby se vám obchodník mohl maximálně věnovat a měl možnost předem zajistit vzorky zboží, které si budete
chtít prohlédnout.
Je možné si prohlédnout nebo zapůjčit vzorky?
Ano. Produkty si můžete po předchozí domluvě s obchodníkem prohlédnout v
našem showroomu. Vzorky vám na smluvenou dobu také rádi zapůjčíme.
Proč je nutné vzorky objednat a zaplatit?
I když náš showroom obsahuje stovky produktů, jedná se stále jen o
zlomek nabízeného sortimentu. Proto je nutné vzorky předem objednat. Poplatek za vzorky vám v případě realizace z
objednávky odečteme.
Je možné nechat si vyrobit vzorky předmětů s vlastním logem?
Ano, rádi vám vyrobíme vzorky produktu s vaším logem. Vzorování je
zpoplatněno. V případě realizace vám však náklady na vzorování odečteme od ceny objednávky.
Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?
Pouze pokud nakupujete jako spotřebitel. Pak se na vás vztahují
příslušné paragrafy platného občanského zákoníku a tedy můžete odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě. Toto se
však nevztahuje na zboží objednané na míru (zboží s potiskem, atd.).
Co mám udělat, pokud má zakoupené zboží vadu?
V případě, že má zakoupené zboží vadu, neprodleně (nejpozději do 3 dnů
od obdržení či vyzvednutí zboží) pošlete písemnou reklamaci svému obchodníkovi a reklamované zboží dopravte do
sídla naší společnosti. Více v
obchodních podmínkách.
Na koho se mohu s reklamací obrátit?
V případě, že u dodaného zboží shledáte nějakou vadu, neprodleně
(nejpozději do 3 dnů) kontaktujte svého obchodníka.
Jak mám při reklamaci postupovat?
Písemnou formou kontaktujte svého obchodníka a popište mu vadu, kterou
zboží má. Reklamované zboží odešlete či dopravte na naši provozovnu k posouzení. V případě oprávněné reklamace
vám náklady na dopravu proplatíme.
Co všechno musím při reklamci dodat?
Popis vady doplněný fotografiemi vadného zboží. Následně veškeré reklamované zboží.
Mohu uplatnit reklamaci jen na část objednávky?
Ano. Má-li část objednávky nějakou vadu, můžete reklamovat jen
dotčené zboží. Nemusíte tedy reklamovat celou objednávku a posílat k posouzení všechno zboží z ní.
Jak dlouho bude reklamace trvat?
V souladu s obecně platnými právními předpisy, tedy nejdéle 30 kalendářních dnů.Více v
obchodních podmínkách.
Jak a kam mám zaslat reklamované zboží?
Reklamované zboží pošlete nebo dopravte na naši pražskou
provozovnu. Kompletní adresu najdete na
stránce s kontakty.
Jaké jsou záruční lhůty?
Na objednané zboží platí 6měsíční záruka. V případě, že objednáváte
jako spotřebitel (bezIČO), je záruční doba 24 měsíců. Zjevné vady je nutné reklamovat do 3 dnů od obdržení zboží.
Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem. Naši obchodníci Vám ochotně poradí každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin.