On-line nákupNákup z pohodlí kanceláře
otevřeno 24/7On-line 24 hodin denně
Obchodníci na telefonuObchodníci na telefonu
18 let na trhuUrčujeme trendy od roku 2004

Staňte se součástí ryze české firmy s jasnou vizí a velkými ambicemi. Bezmála 20 let jsme jedničkou v on-line prodeji reklamních předmětů a naše cesta rozhodně nekončí. Naše tempo je vysoké, cesta od nápadu k realizaci je velmi krátká. Naše poslání je dělat svět propagačních produktů lepším. Vydejte se společně s námi na tuto cestu plnou výzev.

AREA SALES MANAGER

Aktuálně hledáme do našeho týmu zkušeného obchodníka na pozici Area Sales Manager pro Moravu. Očekáváme člověka s minimálně 5letou obchodní praxí, který umí vést a především motivovat tým akvizičních obchodníků. Je proaktivní, má chuť neustále posouvat sebe, ale i svůj tým a inspirovat své kolegy. Umí plánovat, ctí firemní hodnoty a nebojí se změn a inovací.

Poznáváte se v těchto bodech?

  • Máte v sobě obchodního ducha a zároveň lidský přístup k vedení lidí?
  • Máte prokazatelné obchodní výsledky a lidé s Vámi rádi spolupracují?
  • Umíte pojmenovat problém a přistoupit k jeho řešení analyticky?
  • Nebojíte se dělat rozhodnutí a stát si za ním?
  • Dokážete lidi nadchnout a inspirovat?

Co bude Vaším hlavním úkolem?

  • Kontaktování a získávání nových klientů, především ze segmentu středních a větších firem, agentur a korporací.
  • Budování pevného partnerského vztahu s našimi klienty, kteří díky nadstandardnímu servisu nebudou mít potřebu hledat jinde. iNETPrint pro ně bude první volba.
  • Vytváření pozitivní podporující atmosféry v týmu, zvyšování jeho profesionality a motivace k dosahování skvělých, a ještě lepších výsledků.

Jaká bude Vaše každodenní náplň práce?

  • Podílet se na obchodní strategii se zaměřením na svěřený region.
  • Přicházet s novými nápady a být u jejich následné realizace.
  • Získávat nové zákazníky a pečovat o ty stávající.
  • Vést a motivovat svůj tým.
  • Komunikovat s dalšími liniovými manažery a vzájemně spolupracovat.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se s Vámi spojí HR manažerka Jitka s doplňujícími dotazy, abychom měli oba jasno, že opravdu hledáte to, co my nabízíme. Pokud ano, domluvíme se na prvním kole pohovoru, na kterém poznáš HR manažerku Jitku a obchodního ředitele Láďu. Preferujeme osobní setkání, ale pokud to nepůjde jinak, můžeme si dát virtuální kávu přes Teams nebo Google Meet.

Co můžete očekávat od nás?

  • K dispozici budete mít služební telefon, notebook a auto.
  • Podporujeme osobní rozvoj, vzdělávání a jazyky.
  • 5 týdnů dovolené a až 6 sick days.
  • Příspěvky na zdraví / wellness / kulturu formou kafeterie.
  • Multisport karta.

Kdy se k nám můžete přidat?

Klidně hned! Těšíme se na Vás!

Líbí se Vám tato pozice? Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn.
Rádi se potkáme osobně!

Zpět do přehledu pracovních pozic