Laserové gravírování

Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu reklamního předmětu. Díky tomu má motiv dlouhou životnost. Laserové gravírování je vhodné pro branding kovových či pokovených reklamních předmětů, dřeva či plastu. Laserové gravírování je možné i do textilu z fleecu.

Výhody a nevýhody laserového gravírování


  • Vysoká odolnost
  • Dlouhá životnost
  • Přesnost loga
  • Nelze ovlivnit výslednou barvu motivu
  • Lze brandovat pouze vybrané materiály
  • Nelze gravírovat do okrajů předmětu

Výroba


Obsluha gravírovacího stroje přenese tisková data do počítačového programu, který následně řídí chod stroje. Obsluha ručně vkládá gravírované předměty pod laserový paprsek a následně kontroluje výsledek. Laserový paprsek odpálí vrchní vrstvy barvy, laku, atd. a odkryje podkladový materiál reklamního předmětu. Barevnost gravírovaných motivů tedy není možné určit, je vždy dána materiálem, z něhož je gravírovaný předmět vyroben.

Vlastnosti laserového gravírování


Varianty Laserové gravírování do předmětů, laserový výpal do fleece
Materiál Kov, dřevo, plast, fleece
Rychlost Orientačně 6–9 pracovních dní *
Barevnost Bezbarvý - barva materiálu předmětu ovlivňuje výslednou barvu motivu
Omezení Nelze gravírovat do okrajů. Není možné zvolit barvu motivu.

* Přesné výrobní termíny a finální ceny každé potiskové technologie získáte v on-line kalkulátorech. Minimální množství pro objednávku, seznam vhodných technologií a další užitečné informace pak najdete v detailech jednotlivých produktů.

Podklady pro výrobu


Tiskové podklady připravujte v křivkách (vektorech). Například soubory s příponou .ai (program Adobe Illustrator), .eps (Adobe Illustrator, Adobe InDesign a další), .cdr (Corel Draw).

Podrobnější informace k přípravě podkladů najdete v DTP manuálu. Nebo přípravu podkladů přenechte našim zkušeným grafikům, kteří vám tisková data vytvoří od nuly.

Zašlete nám poptávku ještě dnes!

  • Nezávazná nabídka do 24 hodin
  • Stačí zadat základní informace
  • Konzultace detailů s obchodníkem