Spolupráce pro dodavatele

Vážení obchodní partneři,

děkujeme za Váš zájem stát se dodavatelem tržiště iNETPrint.cz. Pro efektivní jednání a posouzení zapojení Vašeho zboží nebo výroby do naší dodavatelské sítě si prosíme přečtěte pečlivě následující body a připravte souhrnně potřebné informace a odpovědi na všechny níže uvedené dotazy. Na obou stranách tím tak ušetříme čas a rozhodnutí o vašem zapojení bude o to rychlejší.

Podle jakých kritérií vybíráme partnery:

  • spolehlivost dodávek a rychlost komunikace
  • nabídnutá cena a obchodní podmínky
  • kvalita dodávaného zboží / výroby
  • kvalita a rozsah informací u zboží
  • schopnost propojení a automatizace
  • zodpovědnost za vzniklé chyby

ZÁKLADNÍ INFORMACE požadované pro posouzení jakékoliv spolupráce

  • Stručné informace o společnosti

    • Jak dlouho jste na trhu a kolik má vaše firma pracovníků?
    • Jakými všemi oblastmi prodeje / výroby se vaše společnost zabývá?
  • Doprava a balení zboží

    • Jakého používáte dopravce?
    • Jakým způsobem je zboží standardně baleno?
    • Bude doprava k nám na Prahu 10 zdarma nebo ji budete účtovat? (pokud nebude zdarma, uveďte orientačně cenu dopravy)
    • Je zboží anebo krabice nějakým způsobem reklamně označeno? (pokud ano, zašlete foto)
    • Můžete nabídnout expedici přímo našim klientům naším dopravcem? (zahrnuje vkládání našich faktur, nalepení expediční samolepky, občas vyplnění dobírkového listu, e-mail obchodníkovi o expedici atd. - za bezchybnou službu jsme ochotni platit)
  • Obecné obchodní podmínky

    • Jakou základní splatnost faktur můžete nabídnout?
    • Jakým způsobem budete kompenzovat zpoždění dodávky? (orientačně při jakém zpoždění jaká výše kompenzace)
    • Můžete nabídnout zpětné rabaty nebo jinou motivaci při vysokém objemu spolupráce? (orientačně hranice objemu a % rabatu)
    • Máte smlouvu o spolupráci ke kontrole nebo bude vše probíhat v rámci dílčích objednávek?
  • Marketingová spolupráce

    • Pořádáte pravidelně / nepravidelně nějaké akce? (pokud ano, popište stručně jaké a jak často)
    • Pokud akce nepořádáte, jste ochotni se na nich podílet? (pokud ano, zkuste upřesnit jakým způsobem a v jaké výši)
  • Automatizace a propojení

    • Máte nějaký systém pro online zadávání objednávek? (pokud ne, jaký způsob objednávání preferujete)
    • Máte nějaký systém, kde lze online sledovat průběh vyřízení objednávek?
    • Umí Váš systém automatizovaný příjem objednávek? (tzn. aby se objednávka kompletně přenesla mezi systémy bez zásahu lidí)
    • Umí Váš systém automaticky notifikovat náš systém o změnách objednávky? (přijato, vyrábí se, kompletace, expedováno atd.)

PRODEJ ZBOŽÍ - požadované informace pro prodej komoditních produktů

  • Příprava zboží do prodeje

    • Jaké druhy zboží a jaké množství položek chcete zapojit do našeho systému?
    • Jste schopni připravit seznam sortimentu v elektronické textové podobě - nejlépe v excelu? (jedná-li se o oblast zboží, kterou již nabízíme, zašleme vám šablonu pro vyplnění)
    • Jak kvalitní informace jste schopni o zboží dát dohromady? (nejlépe uveďte rozsah informací u jednoho typického produktu)
    • Jak kvalitní obrázky zboží jste schopni dodat? (rozlišení a zda každý produkt samostatně)
    • Můžete dodat ke každému produktu více obrázků? (různé úhly pohledu)
    • Jaké množství zboží máte dlouhodoběji skladem? (počet druhů a celkové množství?)
    • Lze někde online sledovat aktuání skladovou dostupnost? (příp. jste schopni pravidelně zasílat stav skladů)
  • Branding dodávaného zboží

    • Nabízíte reklamní branding na dodávané zboží? (pokud ano, uveďte jaké technologie máte in-house)
  • Cenová politika zboží

    • Jakou základní % marži z katalogových cen nám nabídnete? (případně rozsah pro různé produkty)
    • Můžete nabídnout další množstevní/objemové slevy při větším jednorázovém odběru? (pokud ano, cca jaké)
    • V případě brandingu zboží zašlete ceníky a základní % marže těchto služeb (případně rozsah pro různé technologie)
    • Vyžadujete, abychom zachovali základní prodejní ceny shodné s vašimi?
  • Termíny dodávek

    • Jak rychle zboží od objednání expedujete při skladové dostupnosti? (nejkratší čas - nejdelší čas)
    • Jak rychle můžete dodat neskladové zboží? (nejkratší čas - nejdelší čas)
    • Jak rychle dodáváte zboží včetně brandingu? (pokud jej nabízíte, nejkratší čas - nejdelší čas pro všechny technologie)
  • Automatizace a propojení

    • Poskytujete HTTP nebo FTP přístup ke skladovým zásobám? (pokud ano, jak aktuální jsou dostupná data?)
    • Jaký je rozsah skladových informací? (pouze váš aktuální stav / i externí sklad dodavatele / včetně budoucího naskladnění atd.)
  • Doplňující informace

    • Jak často sortiment rozšiřujete a v jakém množství?
    • Nabízíte také zakázkovou výrobu zboží na míru? (pokud ano, jak máte poměr zak. výroby a běžného zboží)

VÝROBA/TISK - požadované informace pro výrobní/tiskovou spolupráci

  • Nabízené technologie

    • Jaké všechny technologie a stroje máte in-house, které nám chcete nabídnout?
    • Jaký typ výroby je pro vás nejvhodnější? (množství, formát, barevnost atd.)
    • Máte nějakou nestandardní výrobní specializaci a konkurenční odlišnost?
    • Jaké technologie plánujete pořídit v následujícím 1-2 letech?
  • Cenová politika

    • Jakou základní % marži z vašich prodejních cen nám nabídnete? (případně rozsah pro různé produkty)
    • Současně zašlete váš standardní ceník (tabulku s konečnými cenami - rozpočítat přípravy atd. + zvlášť nestandardní příplatky)
    • V případě např. archového ofsetového tisku na papír zkalkulujte orientačně alespoň 10-20 nejběžnějších provedení pro srovnání
    • Vyžadujete, abychom zachovali základní prodejní ceny shodné s vašimi?
  • Termíny dodávek

    • Jaký typ produktu jste schopni jak rychle vyexpedovat? (nejkratší čas - nejdelší čas)
    • Můžete nabídnout expres výrobu na dotaz? (pokud ano, cca za jakých podmínek u jakých produktů)
  • Automatizace a propojení

    • Umíte poskytnout rozhraní pro automatické on-line kalkulování výroby? (pokud ano, popište možnosti a omezení)

Proč se Vám vyplatí zapojit do naší sítě?

  • zvýšíme vám obrat, při dobrých podmínkách se může jednat o miliony Kč ročně
  • můžeme zvýšit povědomí o vašem sortimentu či netradiční výrobní technologii
  • budete od nás dostávat správná a zkontrolovaná tisková data
  • budeme se podílet na marketingových akcích i naší marží
  • budeme včas platit za dodané zboží a služby

Kontaktní osoba

Miroslav Hrdlička
Vedoucí nákupu

Tel.: 222 367 940
Mobil: 602 313 313

hrdlicka@inetprint.cz
Nenašli jste zde potřebné informace? Napište nám o tom ...
Stránka nefunguje nebo jste našli chybu? Dejte nám o ní vědět ...
Zobrazte si iNETPrint.cz na FACEBOOKu ...