Kariéra - Samostatná Hlavní účetní a Finanční Controller

Společnost iNET Solutions s.r.o. je úspěšným provozovatelem vlastní softwarové platformy iNETPrint pro efektivní on-line prodej a výrobu celé šíře reklamního zboží a prezentačních materiálů pro firmy a otevírá výběrové řízení pro nového kolegu / kolegyni na pozici:


LITUJEME, ALE TATO POZICE JIŽ BYLA OBSAZENA !


Samostatná Hlavní účetní a Finanční Controller

Pozice Hlavní účetní a Finančního Controllera je pro naši společnost klíčová z pohledu perfektní organizace a bezchybnosti účetní, daňové, majetkové a nákladové stránky společnosti a souvisejících vnitrofiremních procesů pro podporu rychlého růstu společnosti.

Cílem této pozice je komplexní vedení firemního účetnictví a mezd spolu s podporou vedení při plánování a řízení firemních financí. Pozice je plně samostatná s možností podpory asistentského oddělení. Naším cílem ve vedení účetnictví je maximální automatizace procesů a přenosu dat tam, kde je to možné a s tím související propojení interního systému s účetním SW.

Pozice má dvě hlavní zaměření:

Prvním zaměřením je standardní vedení podvojného účetnictví, mezd a veškerých daňových uzávěrek spolu s pečlivou kontrolou nákladových faktur, řešením odlišných faktur a rozúčtováním nákladů dle účtové osnovy. Zahrnuje i vedení hlavní pokladny s pravidelným vyúčtováváním podřízených pokladen a pravidelné měsíční kontroly a reporty v koordinaci s dodavateli a ostatními firemními odděleními. Zahrnuje také vedení smluvní dokumentace, přípravu DPP s brigádníky a kontrolu komplexnosti a správnosti pracovních smluv.

Druhým zaměřením je podpora finančního řízení managementu průběžnou aktualizací rozpočtu dle skutečně vynaložených nákladů, hlídání čerpání rozpočtu s reportováním měsíčních výsledovek a následně spolupráce při budování controllingového systému společnosti (zavádění kontrolních mechanismů, odhalování slabých míst atd.).

NÁPLŇ PRÁCE - AGENDY:

  • Kontrola a zaúčtování všech vydaných dokladů, pokladních dokladů, příchozích i odchozích plateb
  • Kontrola a zaúčtování přijatých dokladů za zboží/služby dle interního systému, řešení chybné fakturace s produkčním oddělením, hlídání včasné opravy chybných faktur nebo dobropisování u dodavatelů, potvrzování dobropisů
  • Vedení mzdového účetnictví, kontrola objemu dovolených a jejich čerpání
  • Zpracování veškerých daňových uzávěrek (DPH, DPP, DPPO, silniční daň atd.)
  • Vedení hlavní pokladny, pravidelné týdenní zúčtování pokladen asistentů, příprava hotovosti do banky
  • Tisk veškerých elektronicky doručených dokladů a přehledná archivace kompletního účetnictví
  • Správa evidence majetku a řešení odpisů/likvidace majetku, zavedení fyzické evidence a označení majetku, pravidelný měsíční export elektroniky pro pojišťovnu
  • Pravidelné měsíční zasílání výsledovky a stavu cashflow
  • Pravidelná měsíční kontrola nezaúčtovaných plateb a neuhrazených faktur a reportování
  • Pravidelná měsíční křížová kontrola vystavených faktur od hlavních dodavatelů, kontrola zařazení do evidence a vyžádání chybějících dokladů pro zaúčtování
  • Pravidelná urgence neuhrazených dobropisů u dodavatelů a reportování nadřízenému
  • Příprava smluv pro brigádníky podle vyúčtování od příslušných oddělení
  • Kontrola správnosti a komplexnosti pracovních smluv standardních zaměstnanců
  • Příprava a řešení zápočtů s dodavateli a zákazníky (podpora obchodního oddělení)
  • Pravidelná kontrola pohledávek, návrh řešení jejich odpisu, reportování příslušnému oddělení a po domluvě následné účetní odepsání, měsíční report provedených odpisů
  • Průběžný přepis veškerých nákladů (mimo zboží) do tabulky rozpočtu a reportování nadřízenému
  • Spolupráce na budování controllingového systému společnosti a sestavení interní účetní směrnice
  • Sledování změn zákonů a proaktivní upozornění nadřízených na změny, které se společnosti dotýkají
  • Soupis veškerých firemních povinností vůči státu a hlídání jejich splnění, příprava podkladů

POŽADUJEME:

  • Komplexní znalost podvojného účetnictví a výborná orientace v účetní a daňové legislativě
  • Minimálně 4 roky praxe se samostatným vedením účetnictví pro střední firmy (tisíce položek za rok, obrat 50-150mil Kč) a přípravou veškerých účetních a daňových uzávěrek
  • Komplexní znalost vedení mezd, zákonných povinností a vyúčtování dovolených/nemocí/nepl.volna
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Excel)
  • Vysokou míru samostatnosti, absolutní pečlivost a spolehlivost, organizační schopnosti, svědomitost
  • Nekompromisní dohled nad splněním úkolů delegovaných na kolegy ve firmě nebo dodavatele
  • Vysoké pracovní nasazení a rychlé řešení veškerých chybných fakturací
  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti financí/ekonomie
  • Zájem o osobní rozvoj a schopnost učit se
  • Kladný vztah k technologiím a hledání způsobů automatizace účetních operací (homebangking, hromadné importy přijatých/vydaných faktur, automatické rozúčtování dle osnovy atd.)

VÝHODOU:

  • Znalost a praxe s prací v účetním software PREMIER
  • Zkušenost s tvorbou účetních směrnic a hledáním slabých míst ve firemním toku dokumentů
  • Zkušenost s controllingem z větších firem a zaváděním kontrolních mechanismů
  • Zkušenost s vedením menšího týmu účetních

NABÍZÍME:

  • Přátelské a neformální pracovní prostředí v širším centru Prahy
  • Zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Práci na hlavní pracovní poměr nebo Živnostenský list
  • Motivující platové ohodnocení s možností růstu při aktivním budování controllingového systému společnosti (při proaktivních analýzách slabých míst, při návrhu možných řešení a zavádění kontrolních mechanismů a nástrojů a při zapojení do širšího finančního vedení)
  • Podporu osobního rozvoje v daňové a controllingové oblasti (školení, odborná literatura atd.)
  • Možnost kariérního růstu na Vedoucí účetní při rozšiřování týmu účetních v následujících letech
  • Možnost zapojení se do celofiremního jazykového vzdělávání (AJ) s příspěvkem
  • Možnost flexibilní pracovní doby při perfektním plnění veškerých agend

NÁSTUP:

  • IHNED (od ledna 2013)

PRACOVIŠTĚ:

  • Praha 10 - Hostivař, ul. Hostivařská 92/6

V případě zájmu o tuto pozici ...

V případě zájmu o tuto pozici a splnění požadovaných znalostí a schopností prosíme zašlete jako první krok Vaše CV na adresu kariera@inetprint.cz. Budete-li splňovat požadovaná kritéria na základě kvalifikace uvedené v CV, zašleme Vám e-mailem zpět detailní specifikaci Pracovního postu (odpovědnosti, pravomoce, kritéria výkonu, požadovaný osobní přístup atd.). Pro zařazení do 1. kola výběrového řízení od Vás budeme požadovat detailní prostudování zaslaného dokumentu a potvrzení osobního ztotožnění z našimi požadavky a předpoklady na tuto pozici. Poté Vás budeme kontaktovat ohledně termínu 1. kola pohovorů.

Kontaktní osoba

Daniel Frouz
Jednatel společnosti

Tel.: 222 367 999
Infolinka: 222 367 900

kariera@inetprint.cz
Nenašli jste zde potřebné informace? Napište nám o tom ...
Stránka nefunguje nebo jste našli chybu? Dejte nám o ní vědět ...
Zobrazte si iNETPrint.cz na FACEBOOKu ...