Kariéra - Vedoucí obchodu pro Německo

Společnost iNET Solutions s.r.o. je úspěšným provozovatelem vlastní softwarové platformy iNETPrint pro efektivní on-line prodej a výrobu celé šíře reklamních materiálů, potřeb a tiskovin.

Pro dceřinnou společnost iNETPrint GmbH, provozovanou z ČR, která se zaměřuje na on-line prodej reklamního textilu v segmentu B2B na německém a rakouském trhu, hledáme toho správného kandidáta na pozici:


LITUJEME, ALE TATO POZICE JIŽ BYLA OBSAZENA !


Obchodní manažer / Vedoucí obchodu pro Německo a Rakousko - iNETPrint.de

Hledáme svědomitou osobu a zkušeného manažera, který umí dosáhnout společných cílů a vidí své naplnění především v utváření spokojeného portfolia zákazníků a budování vlastního obchodního týmu pro prodej reklamního zboží na Německém i Rakouském trhu. Po rozšíření obchodního týmu bude následně možné přejít na pozici Výkonný ředitel nebo Obchodní ředitel naší německé pobočky.

Náplň práce:

  • STRATEGIE - spolupráce při plánování dlouhodobého rozvoje a tvorba obchodní a marketingové strategie, tvorba obchodních plánů
  • OCHOD - vedení obchodního oddělení společnosti a odpovědnost za plnění obchodního a marketingového plánu, odbavování zakázek a poptávek, komunikace s výrobou a subdodavateli, hledání a oslovování nových zákazníků (běžný obchod bude postupně utlumován s rozšiřováním týmu)
  • ROZVOJ - výběr nového sortimentu, detailní analýza a sledování konkurence, cenotvorba, komunikace s výrobou a návrh nových řešení, návrhy na optimalizaci e-shopu
  • MARKETING - hledání internetových kanálů, akvizice zákazníků, spolupráce na přípravě kampaní a newsletterů, monitoring médií v textilním a marketingovém oboru na Německém a Rakouském trhu, získávání zpětné vazby, pravidelné analýzy konkurence a cen, koordinace SEO/PPC dodavatelů
  • PROVOZ - provozní řízení německé pobočky, řešení účetní a právní stránky obchodu, komunikace s právními a účetními poradci v Německu a bankami, hodnocení svého týmu a podklady ke mzdám

Nabízíme:

  • širokou možnost seberealizace a samostatnosti při budování zahraniční společnosti, řízené z ČR
  • možnost být u rozvoje nové nadnárodní společnosti v oblasti on-line produkce reklamních a prezentačních potřeb pro Německo a Rakousko
  • jasně rozdělené role mezi majiteli a související široké pravomoce při budování a řízení společnosti
  • podporu osobního vzdělávání, kariérový růst a prostor pro budování vlastního obchodního týmu
  • motivující finanční ohodnocení + bonusy za dosažení cílů a výsledek celé společnosti
  • stabilní zázemí 2 mateřských společností, 7 let zkušeností v oboru, vlastní prodejní SW platforma

Očekáváme:

  • německý jazyk na úrovni rodilého mluvčího / český jazyk stačí středně pokročilý
  • zkušenosti a praxe min. 3 roky s vedením a motivací lidí, obchodem a rozvojem obchodního týmu
  • vysokou zodpovědnost za svěřené agendy, výkonnost, loajalitu, duševní zralost
  • praxi v komunikaci se zákazníky na německém trhu, znalost německé mentality
  • časovou flexibilitu a možnost v sezóně (květen-červen, říjen-listopad) pracovat více jak 8 hodin denně
  • aktivní zájem o internet, on-line obchodování a zvyšování efektivity procesů
  • dobrou znalost kancelářských aplikací a práce na PC s MS Office

Výhodou:

  • VŠ vzdělání, rodilý mluvčí (NJ)
  • znalost německého trhu v oblasti reklamního textilu, kalendářů, diářů či papírových tašek
  • práce na Živnostenský list (mandátní smlouva)
  • dobrá orientace na německém internetu, znalost internetových trendů v on-line obchodování, znalost sociálních sítí
  • základní znalost grafických aplikací (Adobe/Corel)

 Nástup:

  • ÚNOR - BŘEZEN 2013

 Pracoviště:

  • Praha 10 - Hostivař, ul. Hostivařská 92/6

 Mzdové podmínky:

  • základní nástupní plat: 37.000 Kč
  • pohyblivá složka: 0 - 8.000 Kč dle % splnění plánu celým obchodním týmem
  • měsíční bonus: 5% z nadlimitního splnění plánu za celý obchodní tým
  • další růst mzdy je možný po osvědčení a plnění dlouhodobých rozvojových cílů

Pokud Vás pozice zaujala, máte co nabídnout a chcete se dozvědět více, rádi se s Vámi setkáme. Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete na adresu kariera@inetprint.de, budeme Vás brzy kontaktovat s termínem pohovoru.

Více o projektu pro německý trh naleznete na doméně www.inetprint.de. Kontaktní osoba pro pohovory: Daniel Maťák, tel. 774 251 381

Pozice je vhodná pro role: Obchodní manažer, Manažer prodejního týmu, Obchodní ředitel, Vedoucí obchodu, Vedoucí obchodního týmu, Vedoucí obchodního oddělení, Key Account Manager, Regionální obchodní manažer, Country manager, Manažer rozvoje.

Zpět do přehledu pracovních pozic

Nenašli jste zde potřebné informace? Napište nám o tom ...
Stránka nefunguje nebo jste našli chybu? Dejte nám o ní vědět ...
Zobrazte si iNETPrint.cz na FACEBOOKu ...