Kariéra - Nákupčí reklamního zboží (Evropa/Asie)

Společnost iNET Solutions s.r.o., provozovatel projektu iNETPrint.cz, orientujícího se na on-line prodej prezentačních a propagačních materiálů, hledá do nákupního oddělení:


Nákupčí reklamního zboží (EU/Asie/ČR)

V rámci rozšiřování Nákupního oddělení vyhlašujeme výběrové řízení na pozici Nákupčí reklamního zboží. Pozice Nákupčího je pro naši společnost důležitá pro budování, optimalizaci a správu české i mezinárodní dodavatelské sítě, která nám umožní spolehlivě dodávat klientům kvalitní zboží za jedny z nejvýhodnějších podmínek na trhu a umožní šetřit čas našich lidí pomocí automatizace procesů i zjednodušením komunikace s dodavateli.

Pozice je klíčová také z pohledu hledání dodavatelů, se kterými budeme schopni vybudovat nové a inovativní on-line služby a nástroje, které změní způsoby objednávání reklamního zboží na trhu. V rámci pozice nákupčího bude také významnou součástí náplně práce sledování novinek a trendů v zahraničí, které chceme pravidelně přinášet našim klientům a inspirovat je.

 Hlavní náplň práce:

  • Spolupráce na poptávkových řízeních, vyhledávání dodavatelů, vyhodnocování nabídek
  • Spolupráce na vytváření, aktualizaci a údržbě dodavatelských databází a ceníků
  • Sledování a vyhledávání novinek a trendů na českém i zahraničním trhu s reklamním zbožím
  • Administrativní zpracování nákupních případů - komunikace s dodavateli (email/tel/Skype), zpracování a evidence dokumentů,
    organizace logistiky, řešení provozních záležitostí, reklamací atp.
  • Monitoring kvality dodávek a dodavatelského servisu s pravidelným reportingem
  • Podpora prodejního a produkčního týmu, podpora činnosti vedoucího nákupního oddělení
  • Průzkumy trhu a konkurence, cenové průzkumy

 Požadované vlastnosti a dovednosti:

  • Zkušenosti s mezinárodním obchodem, zvláště importem zboží z Asie a v rámci EU (znalost celní problematiky, znalost Incoterms, znalost problematiky zahraniční přepravy zboží a platebních nástrojů)
  • Zkušenost s přípravou a realizací cenových průzkumů na trhu, jejich vyhodnocením a zpracováním
  • Velmi dobrá znalost MS Office, především pak MS Excel a Outlook
  • Znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výhodou orientace v oblasti reklamního zboží a brandingu (reklamní textil, reklamní předměty, tiskové technologie, ad.)

 Požadovaný osobní přístup:

  • Zájem o hledání způsobů a cest, jak obchod a komunikaci s dodavateli zefektivnit a automatizovat
  • Pečlivost a samostatnost, schopnost organizace vlastní práce, zvyk plně a včas dotahovat svěřené úkoly
  • Vstřícnost a pozitivní mezilidská komunikace s obchodními partnery i kolegy ve firmě
  • Proaktivní předcházení i řešení veškerých problémů s dodavateli
  • Zájem o pozitivní a dlouhodobé win-win vztahy s dodavateli
  • Časová flexibilita v období sezónních nákupů

 Nabízíme:

  • Možnost podílet se na tvorbě inovativních on-line služeb a nástrojů, které změní způsob navrhování a objednávání reklamního zboží na míru
  • Zázemí úspěšné a neustále se rozvíjející firmy s více jak 12letou tradicí, jejímž posláním je umožnit zákazníkům řešit on-line dosud nemyslitelné věci a při spolupráci je skutečně nadchnout
  • Nové znalosti u celé škály potiskových technologií a možnost navštívit různé výroby
  • Návštěvy zahraničních veletrhů - nejprve v Evropě, později např. i možnost vycestovat do Číny
  • Možnost získat rozsáhlý přehled o trhu reklamního zboží v ČR, Evropě i Asii
  • Motivující finanční ohodnocení - odměny za dosažení cílů a bonusy při nadstandardním výkonu
  • Prostor pro kreativitu a tvorbu nových forem prezentace a propojování zboží
  • Podporu osobního rozvoje a dalšího vzdělávání
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí a zkušený kolektiv
  • Loajalitní systém dle délky spolupráce - až týden dovolené navíc + až 6 sick-days + postupné navyšování základní mzdy (mimo odměn) + benefitní karta na sport/wellness/kulturu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy na produkty nabízené v rámci vlastního e-shopu (textil, dárkové předměty a další)

 Nástup:

  • DUBEN 2017

 Pracoviště:

  • Praha 10 - Hostivař, ul. Hostivařská 92/6

Klíčová slova této pracovní pozice:
Nákupčí, Specialista nákupu, Manažer nákupu, Purchase Manager, Buyer, Import Manager, Importér, Procurement Manager, Procurement Specialist, Supply Chain Manager

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete e-mailem:

  • strukturovaný životopis (CV) v češtině nebo angličtině
  • stručný přehled zajímavých projektů a zakázek, které jste zajišťoval(a)

Kontaktní osoba

Miroslav Hrdlička
Vedoucí nákupního oddělení

Tel.: 222 367 940
E-mail: hrdlicka@inetprint.cz
Nenašli jste zde potřebné informace? Napište nám o tom ...
Stránka nefunguje nebo jste našli chybu? Dejte nám o ní vědět ...
Zobrazte si iNETPrint.cz na FACEBOOKu ...