Kariéra - Account Manager pro Německý trh (Customer Services Specialist for Germany)

Společnost iNET Solutions s.r.o. je úspěšným provozovatelem vlastní softwarové platformy iNETPrint pro efektivní on-line prodej a výrobu celé šíře reklamních materiálů, potřeb a tiskovin zákazníkům z řad malých, středních i velkých firem.


Pro novou dceřinnou společnost iNETPrint Germany GmbH provozovanou z České republiky, která se zaměřuje na on-line prodej kompletních řešení reklamního textilu, potisku a výšivky firemní klientele na německém a rakouském trhu, hledáme toho správného kandidáta na pozici:


LITUJEME, ALE TATO POZICE JIŽ BYLA OBSAZENA !


Kontaktní osoba

Daniel Frouz
Jednatel

Tel.: 222 367 999
Infolinka: 222 367 900
kariera@inetprint.de

Account Manager pro Německo / Customer Service Specialist for Germany Market

Je vaše němčina k nerozeznání od rodilého mluvčího? Chcete ji každodenně využívat?
Jste sice rádi mezi lidmi, ale pokud si máte vybrat, tak vám podstatně víc vyhovuje plně samostatná práce?
Naplňuje vás pocit kvalitně poskytnuté služby a spokojený zákazník, který se rád vrací?
Láká vás být u rozjezdu něčeho nového?

Pokud jste si na všechny otázky odpověděli ANO, pak dost možná hledáme práve VÁS.

Pozice Account Managera je klíčová pro naplnění požadavků zákazníků e-shopu www.inetprint.de. Jejím primárním cílem je identifikace potřeb zákazníků a akvizice vzniklých obchodních příležitostí tak, aby došlo k naplnění stanovených obchodních cílů.


Pozice má dvě hlavní zaměření:

Prvním je kompletní zprocesování příchozích poptávek prostřednictvím firemního e-shopu a zajištění plné realizace objednávek v úzké spolupráci s českým výrobcem. V tomto případě budete plnit roli komunikačního prostředníka mezi zákazníkem a výrobcem.

Druhým zaměřením je pak aktivní péče o stávající zákazníky, u kterých budete rozvíjet obchodní možnosti zákazníků s cílem dlouhodobé oboustranně přínosné spolupráce.


Náplní práce bude:

  • Kvalifikace nových zákazníků a nastavování obchodních podmínek spolupráce
  • Příprava nabídek pro příchozí poptávky zákazníků
  • Zajištění realizace objednávek
    • Získání podkladů od zákazníka, příprava korektur ve spolupráci s grafickým studiem
    • Zadání objednávky do výroby a zprostředkování komunikace mezi výrobou a zákazníkem
  • Uzavírání zakázek
    • Zadání objednávek do informačního systému
    • Vystavování záloh a faktur v informačním systému
    • Řízení pohledávek
    • Řešení reklamací
  • Rozvíjení vztahů se zákazníky
    • Vyhledávání potenciálu pro rozvoj spolupráce
    • Pravidelné zjišťování spokojenosti zákazníků
  • Průběžné monitorování situace na trhu, sledování práce konkurence
  • Překlady marketingových materiálů, PR článků a optimalizace textů na webových stránkách
  • Výpomoc s internetovým marketingem (registrace odkazů a vkládání článků na německých serverech, posouzení nalezených inzertních možností atd.)
  • Pravidelný reporting jednatelům společnosti

Charakteristika kandidáta:

  • Vyzrálá osobnost schopná samostatné práce, ochotná převzít plnou zodpovědnost za výsledky pozice
  • Přirozená orientace na zákazníka a vysoký standard poskytovaných služeb
  • Obchodní cítění, schopnost ptát se, identifikovat skutečnou potřebu zákazníka a navrhnout nejvhodnější řešení
  • Výborné komunikační dovednosti, kultivovaný písemný i hlasový projev
  • Proaktivní a systémový přístup k práci
  • Schopnost řídit vlastní čas, rozpoznávat a určovat si priority
  • Schopnost rychle se učit nové věci
  • Pozitivní přístup k životu
  • Pečlivost, důslednost
  • Časovou flexibilitu ve vrcholné sezóně (květen-červen a září-listopad), odolnost vůči stresu

Očekáváme následující znalosti a zkušenosti:

  • Německý jazyk na úrovni rodilého mluvčího, příp. rodilý mluvčí se středně pokročilou češtinou
  • Prokazatelná zkušenost s aktivní komunikací s německy mluvícími zákazníky
  • Minimálně 3 roky předchozích pracovních zkušeností, ideálně v oblasti obchodu, obchodní podpory, zákaznických služeb
  • Dobrá znalost práce s MS Office
  • Pozitivní vztah k moderním technologiím a internetovému obchodování
  • Základní orientace v účetní terminologii (co je faktura, co záloha, co dobropis)
  • Minimálně středoškolské vzdělání, zaměření ekonomika či polygrafie výhodou
  • Výhodou pak bude:
    • Orientace v prostředí reklamního textilu a polygrafie
    • Znalost výrobních technologií - průmyslová výšivka, sítotisk
    • Znalost prostřední německého internetu a internetového marketingu
    • Znalost grafických programů - Corel, Illustrator, InDesign, Photoshop

A co nabízíme:

  • Motivující finační ohodnocení, odměnu za dosažení cílů a výsledek celé společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v širším centru Prahy NEBO dle dohody po cca 2-3 týdenním zaškolení a otestování úrovně zodpovědnosti možnost stále vzdálené práce z domova (Homeoffice) s cca 2-3x měsíční koordinační schůzkou v Praze
  • Široký prostor pro seberealizaci při budování nové zahraniční společnosti
  • Podporu osobního rozvoje
  • Získání nových znalostí z problematiky řešení reklamního textilu - plné zaškolení do problematiky
  • Smluvní formu spolupráce na ŽL - smlouva o obchodním zastoupení (přímo s německou společností nebo českou matkou)
  • Silné zázemí dvou stabilních mateřských společností

 Nástup:

  • 1. týden v ZÁŘÍ nebo od 1. ŘÍJNA

 Pracoviště:

  • Praha 10 - Hostivař, ul. Hostivařská 92/6
  • Alternativně kdekoliv v ČR v případě Homeoffice (viz výše)

Pokud Vás pozice zaujala, máte co nabídnout a chcete se dozvědět více, rádi se s Vámi setkáme. Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete na adresu kariera@inetprint.de, budeme Vás brzy kontaktovat s termínem pohovoru.

Zpět do přehledu pracovních pozic

Nenašli jste zde potřebné informace? Napište nám o tom ...
Stránka nefunguje nebo jste našli chybu? Dejte nám o ní vědět ...
Zobrazte si iNETPrint.cz na FACEBOOKu ...